Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) با توجه به رو به اتمام بودن عملیات زیرسازی مسیر، ظرف 10 روز آینده وارد مرحله اجرای بتن غلتکی خواهد شد؛ این در حالی است که اقدامات نهایی مربوط به تکمیل دیوار نما و نصب تاسیسات روشنایی در حال اجرا است و 40 درصد از مسیر پیاده روهای زیرگذر به طور کامل احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) شامل 3 مقطع اجرایی زیرگذر و رمپ های ورودی و خروجی است. بخش زیرگذر که به صورت دال درجا احداث شده است، 115 متر طول داشته و در زیر بزرگراه یادگار امام(ره) (نبش خیابان زنجان شمالی) قرار دارد. رمپ ورودی به طول 140 متر در ضلع شرقی بزرگراه و جنب خیابان زنجان شمالی احداث شده است. رمپ خروجی زیرگذر نیز شامل مسیری 190 متری بوده و در ضلع غربی بزرگراه (بخش حدفاصل بوستان نسترن تا خیابان تیموری غربی) واقع شده است.

با بهره برداری از زیرگذر جنوب به جنوب در بزرگراه یادگار امام(ره)، علاوه بر روان سازی جریان عبور و مرور در این بزرگراه شمالی- جنوبی، بار ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های یادگار امام(ره) و شیخ فضل ا... نیز کاهش می یابد. ایجاد دسترسی از مسیر شرق به غرب خیابان آزادی به مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و تسهیل ارتباط مسیر جنوب به شمال این بزرگراه به مسیر شرق به غرب خیابان آزادی، از دیگر کارکردهای ترافیکی پروژه به شمار می آید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بزرگراه روشنایی ترافیک بزرگراه ترافیک زیرگذر بزرگراه یادگار امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا