Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@14:49:13 GMT

تصادف پراید با شتر در شهرستان دیر یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۶۳۰۹

تصادف پراید با شتر در شهرستان دیر یک کشته داشت

سرهنگ جابر پاپری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه که عصر روز جمعه در محل روستای 'سرمستان' شهرستان دیر رخ داد که سرنشین خودرو سواری پراید براثر شدت جراحت های وارده در بیمارستان جان داد.
وی علت حادثه را بی ‌توجهی راننده خودرو به جلو عنوان کرد.
پاپری بیان کرد: بیشتر تصادف ها بر اثر بی‌توجهی به جلو، سرعت غیرمجاز و صحبت با تلفن همراه اتفاق می‌افتد که بار‌ها درباره آنها تذکر داده شده اما هنوز هم برخی رانندگان به آن توجه نمی‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محل حادثه تصادف نزدیک واحد پرورش شتر است که پیشتر نیز موارد تصادف با شتر در این مکان رخ داده و لازم است در کنار دقت بیشتر شتربانان، رانندگان هم هنگام عبور از این جاده بیشتر مراقب باشند.
پاپری بیان کرد: ساز و کاری در دست پیگیری است که دیگر حوادث مشابه رخ ندهد.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 بیمارستان تصادف تلفن همراه خودرو رئیس پلیس راه استان اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر در تصادف زنجیره‌ای و حریق خودرو در آزادراه خلیج فارس خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۵۶ امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) از طرق تماس با سامانه ۱۲۵ خبر حادثه حریق یک دستگاه کامیون خاور و دو دستگاه پژو ۴۰۵ به‌دنبال تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام به اورژانس اطلاع‌رسانی شد.

او افزود: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت