Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت‌: دربی فقط ۶ صحنه فوتبالی داشت و در بقیه دقایق بازی بازیکنان همدیگر را می‌زدند.

جلال چراغپور با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران ایران و جهان در دربی گفت:


    سؤال بزرگی که من در ذهن من به عنوان یک شهروند ایرانی نقش بسته این است که آیا فغانی در جام جهانی هم اینگونه قضاوت می‌کرد، آیا اگر او حضور ناظرین فیفا را پشت سر خود می‌دید باز هم از نشان دادن کارت قرمز به بازیکنان دو تیم خودداری می‌کرد؟ به طور طبیعی در چنین فوتبال خشنی از هر دو تیم باید دو بازیکن اخراج می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی حتی صحنه مشکوک به پنالتی هم رخ داد اما سؤال این است در کجای دنیا داور پیراهن بازیکن یک تیم را می‌کشد، سر او فریاد می‌زند، او را هل می‌دهد اما به او کارت قرمز نمی‌دهد؟!

جلال چراغپور تأکید کرد:
 

    در این دربی که شرایط نامتعارف بود تحلیل فوتبالی من که هیچ تحلیل افراد بزرگتر از من هم درست از آب درنمی‌آید زیرا من فوتبال را تحلیل می‌کنم اما در دربی فقط بزن بزن دیدیم نه فوتبال. در هیچ بازی این همه بازیکنان زیر یکدیگررا خالی نمی‌کنند، این همه به هم ضربه آرنج نمی‌زنند، این هم سر از پشت به زمین چمن برخورد نمی‌کند، ممکن بازیکنی در این بازی دچار ضربه مغزی شود. در نهایت هم که یک بازیکن به نام حسین ماهینی رباط پایش پاره شد و فصل را از دست داد.

پارس فوتبال

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟

ماجرای جلال الدین ماشاریپوف و سفرش به خارج از کشور به یک سوژه جدید در استقلال تبدیل شده است.

هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی با شمس آذر تهران را ترک کرد و به سوی امارات رفت تا همین مسئله به سوژه‌ای برای تقابل دوباره کادر فنی و مدیریتی استقلال تبدیل شود. جواد نکونام و مربیان استقلال از اینکه جلال الدین ماشاریپوف بدون اجازه گرفتن از آنها راهی خارج از کشور شده، بسیار عصبانی هستند و تصور می‌کردند باشگاه استقلال چنین مجوزی را صادر کرده است، اما از قرار معلوم اتفاقات دیگری رخ داده است.

تحویل ندادن پاسپورت

بازیکن ازبکستانی استقلال در اواخر تعطیلات نوروزی به تهران برگشت و مقامات باشگاه استقلال به او اعلام کردند بر اساس قوانین فیفا باید پاسپورتش را به آنها تحویل بدهد، اما جلال الدین از انجام چنین کاری طفره رفت و مدعی شد با توجه به اینکه خانواده‌اش در دبی حضور دارند و او می‌خواهد برای ملاقات با آنها و آوردنشان به تهران کار‌های مربوط به خروجی خود را انجام بدهد، ترجیح می‌دهد گذرنامه را پیش خودش نگه دارد و همین کار را نیز انجام داد.

باشگاه استقلال به ماشاریپوف اعتماد کرد و پاسپورت را از او نگرفت ولی حالا همین مسئله دردسرساز شده است، چون به نظر می‌رسد بازیکن ازبکستانی استقلال سفرش را علاوه بر کادرفنی با کادر مدیریتی باشگاه نیز هماهنگ نکرده و در واقع خودش بلیت خریده و از ایران خارج شده است.

بی‌خبری هر دو گروه

نکونام و مدیران باشگاه استقلال رابطه گرمی با هم ندارند، اما از قرار معلوم در اجرای ماشاریپوف به نوعی هر دو گروه متعجب باقی مانده‌اند و بی‌خبرند.

مربیان استقلال قاطعانه می‌گویند از طرف جواد نکونام مجوزی برای مرخصی این بازیکن صادر نشده است و کادر مدیریتی باشگاه نیز تاکید دارند این بازیکن پاسپورتش را به آنها تحویل نداده و برنامه تمرینی هم توسط سرمربی تدوین می‌شود و آنها اصلاً نمی‌دانند بازیکنان چه روز‌هایی استراحت دارند و اگر قرار باشد سر تمرین نروند قاعدتاً با سرمربی هماهنگ می‌کند بنابراین هیچ مرخصی به جلال الدین از طرف آنها صادر نشده است. اگر واقعا هر دو طرف از این قضیه بیخبر باشند و این مسئله ثابت شود، بدون هیچ شک و تردیدی جلال الدین ماشاریپوف پس از بازگشت به تهران باید توضیح بدهد و احتمالاً با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!