Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تورم و پایین آمدن ارزش پول ملی طبیعتا در تامین تجهیزات و وسایل آتش‌نشانی تاثیرگذار است، گفت: تامین این تجهیزات در سیاست‌های ارزی دولت در ردیف 4 قرار گرفته و ارز دولتی برای تامین تجهیزات در نظر گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های مدیران شهرداری و همکاری وزارت صنعت مشکل نردبان‌های هیدرولیکی برطرف شده و توانستیم نردبان‌های هیدرولیکی را که در گمرک بودند، در گروه دو قرار داده و با ارز توافقی نردبان‌ها را وارد کنیم، البته بقیه تجهیزات آتش‌نشانی همچنان در گروه 4 قرار دارد و ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم آنها را نیز در گروه دو قرار داده و با ارز توافقی وارد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: لباس‌ها و تجهیزات فردی آتش‌نشانان را نیز در حال تلاش هستیم تا با استفاده از ارز توافقی وارد کشور کنیم.

ملکی با بیان اینکه تلاش آتش‌نشانان در مقایسه با مباحث مالی قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: در چندماه گذشته با تورم بسیاری در کشور مواجه بودیم و با حقوق دریافتی امروز دیگر نمی‌توان زندگی را مانند شش ماه گذشته اداره کرد، البته این موضوع شامل همه حقوق‌بگیران می‌شود و فقط مربوط به صنف آتش‌نشان نیست. تورم ایجاد شده سفره‌ها را کوچک‌تر کرده است و امیدواریم که هر چه زودتر در خصوص افزایش حقوق چاره‌ای بیاندیشند و به شب عید موکول نشود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: در بازرسی های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

حسنعلی حسین پور امروز ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان  تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد با نام های تاب زنجیره ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان،  دو مورد قطار بدون ریل،  قطار کودک و ماشین برقی به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

وی افزود: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل نمایند.

حسین پور تاکید کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مغایر، با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir  نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه های مخلتف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است