Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- رييس اتحاديه ميوه و تره بار اروميه با بيان اينکه برخي از کاميون داران اروميه اي کرايه هفت برابري را از صاحبان بار مطالبه مي کنند، گفت: نظارتي بر افزايش کرايه هاي حمل در اروميه وجود ندارد.

قاسم عزتي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اعلام اينکه قيمت حمل کرايه ميوه جات در اروميه بر اساس مطالبه کاميون داران از 15 ميليون ريال به 70 ميليون ريال افزايش يافته است، بيان کرد: انجمن صنفي کاميون داران و اداره کل پايانه ها هر چه سريع تر بايد براي حل اين موضوع وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با قدرداني از شهرداري اروميه در کمک به حمل بارهاي ميدان ميوه و تره بار اروميه، افزود: شهرداري اروميه خودروهاي خدمات شهري را تا حل شدن اين مشکل براي حمل بارهاي ميدان ميوه و تره بار در اختيار ما قرار داده است.
رييس اتحاديه ميوه و تره بار اروميه با بيان اينکه مشکل افزايش چند برابري هزينه هاي کرايه حمل بار مختص اروميه بوده و در ساير نقاط کشور مشکل اين چنيني گزارش نشده است، گفت: کاميون هاي ساير شهرها بدون هيچ مشکلي به اروميه رفت و آمد مي کنند.
وي از مسوولان خواست تا با ارائه مجوز براي صدور بارنامه به کاميون هاي ساير شهرستان ها، مشکلات مربوط به حمل ميوه و تره بار در اروميه را حل کنند.
به گزارش ايرنا به دليل افزايش چند برابري قيمت لوازم مصرفي و لاستيک، کاميون داران در برخي از موارد نسبت به افزايش خودسرانه نرخ حمل کرايه ها اقدام کرده اند.
3214/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران نیز رسیده است، نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از  اول اردیبهشت  سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.اما شهروند خبرنگار ما از افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی ونک به کرج خبرداده و خواستار رسیدگی این موضوع شده است.

 

متن پیام شهروند خبرنگار:

با سلام و خداقوت، لطفا از افزایش سرسام آور کرایه تاکسی ونک به سه راه گوهردشت که پارسال ۵۵ هزار تومان بود الان شده صد هزار تومان و ونک به شاه عباسی کرج که پارسال پنجاه هزار تومان بود الان شده هشتاد و پنج هزار تومان و بیش از مقدار تعیین شده قانونی هست گزارش تهیه کنید و از مسئولان ذیربط پیگیری فرمایید و صدای ما کارگران را به گوش آنها برسانید.

دیگر خبرها

  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها
  • ببینید | تصاویری از گریه و زاری حواله‌داران پژو پارس به خاطر افزایش قیمت شدید آن
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • افزایش کرایه بار، تبعات تورمی ندارد
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد