Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور گفت:چند نفر از عوامل اخلال گر در حاجی آباد بندرعباس شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شده اند؛ همچنین شب گذشته دونفر از اخلال گران در سیرجان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به اعتراضات روزهای اخیر کامیونداران گفت:با توجه به اتفاقات روزهای گذشته کمیسیون عمران با حضور کلیه دست اندکاران حمل و نقل جاده ای کشور جلسه ای را تشکیل شد که در آن جلسه تمامی مشکلات مربوط به کامیونداران عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مسائل تهیه لاستیک کامیونداران بود، عنوان کرد: بر همین اساس هفته گذشته تعدادی لاستیک توزیع و  کلیه لاستیک های گمرکات نیز ترخیص شدند و در این هفته نیز انتظار می رود لاستیک بیشتری مجددا توزیع شود.

نماینده مردم سیرجان وبردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت نیز واردات لاستیک را با ارز۴۲۰۰ تومانی اختصاص داده است، ابراز کرد: وارد کنندگان قطعا در آینده بسیار نزدیکی لاستیک مورد نیاز کشور را وارد خواهند کرد و مواد اولیه لاستیک با تعرفه پایین وارد خواهد شد و  کارخانه لاستیک بارز کرمان به صورت بسیار فعال و گسترده در حال تولید می باشد.

حسن پور با اشاره به اینکه معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز صبح امروز به منظور پیگیری مسئله لاستیک استان به تهران سفر کرده است، تصریح کرد: برخی از اقدامات رسانه ای موجب بروز برخی از مشکلات شده است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در این خصوص ضرر نمی کند، اظهار کرد: در این مسائل رانندگان به علت عدم بارگیری و وام هایی که باید پرداخت کنند و همچنین مردمی که به علت دیر رسیدن برخی از کالاهای ضروری متضرر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در سیرجان طی دو روز گذشته روزانه ۱۰۰ کامیون حمل بار از گل گهر داشته ایم، عنوان کرد: چند نفر از عوامل اخلال گر در حاجی آباد بندرعباس شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شده اند؛ همچنین شب گذشته دونفر از اخلال گران در سیرجان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته اند و امیدواریم از امروز اوضاع به روال قبل باز گردد.

حسن پور با بیان اینکه دشمن علیه کشور ما آغاز کرده است، ابراز کرد: در روزهای گذشته با توجه به مجموعه اقدامات وزارت امور خارجه و صمت در مسائل بین المللی پیش بینی می کنم در روزهای آینده کاهش نرخ ارز را خواهیم داشت.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد ناامیدی و یأس را در کشور القاء کند، تصریح کرد: همانگونه که در چهل سال گذشته به اثبات رساندیم؛ امیدواریم با همراهی مردم و مسئولین این مرحله را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: از دولت خواستاریم در موضوعات مالیاتی رعایت حال اصناف را داشته باشد تا اصناف نیز رعایت حال مردم را کنند.

حسن پور در پایان خاطر نشان کرد:جمعی از نمایندگان مجلس طی درخواست کتبی از هئیت رئیسه درخواست برگزاری جلسه غیر علنی با حضور وزراء را داده اند تا بتوانند موضوعات معیشتی و اقتصادی را جدی تر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس