Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@09:36:15 GMT

5 کشته و مجروح در سوانح رانندگی همدان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۷۵۴۹

5 کشته و مجروح در سوانح رانندگی همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: این سوانح رانندگی در محور فرعی همدان - تویسرکان در نزدیکی تاریک دره رخ داد که در این سانحه خودرو سواری پراید به علت سرعت زیاد در سر پیچ، از مسیر اصلی منحرف و به دره سقوط کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این وسیله نقلیه دارای 4 سرنشین بود که یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی افزود: همچنین یک دستگاه سواری پراید در گردنه چهاردولی با سرعت بالا در سراشیبی تردد می کرد که به قسمت عقب یک تریلر کشنده برخورد کرد.

وی با عنوان اینکه راننده 62 ساله این خودرو در این سانحه جان خود را از دست داد و گفت: این سانحه بسیار شدید بود و اگر سواری پراید بیش از یک سرنشین داشت به طور حتم تمامی آنها جان می باختند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری پراید هنگام سبقت در جاده روستایی شریف آباد واقع در اسلام آباد ملایر با 2 دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: یکی از موتورسواران حدود 50 ساله جان خود را از دست داد و دیگر موتورسوار مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: راننده سواری پراید مقصر اصلی و عامل بروز این سانحه بود با این وجود پس از بروز سانحه از محل متواری شد.

سرهنگ عزیزی افزود: بیشتر مواقع محدودیت سرعت در جاده های فرعی و روستایی رعایت نشده و رانندگان به مثابه جاده های اصلی با سرعت بالا تردد می کنند که این اقدام موجب بروز سوانح فوتی می شود.

انتهای پیام/ب

جاده های همدان 3 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند