Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از استقبال گسترده اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور از برگزاری سوگواره ملی علمدار کربلا خبر داد.

 حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز (7 مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تاکنون حدود 1163 اثر در دو بخش عکس و شعر به دبیرخانه این سوگواره ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه این سوگواره در سال جاری در دو بخش شعر و عکس با محورهای اربعین حسینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون در بخش عکس حدود 828 اثر و در بخش شعر نیز حدود 335 اثر ارسال‌شده است که نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب از برگزاری این سوگواره است.

 

چراغی پور، یادآور شد: با توجه به استقبال خوب از این سوگواره و همچنین درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان برای دومین بار متوالی زمان مهلت ارسال اثر تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز یکشنبه 8 مهرماه سال جاری به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: عرض ارادت به ساحت خاندان مطهر اهل‌بیت (ع)، آشنایی بیش‌ازپیش با معارف و سیره اهل‌بیت (ع)، استفاده از ظرفیت عظیم هنرمندان ایران اسلامی در راستای خلق آثار ارزشمند دینی و آیینی به‌ویژه فرهنگ رفیع عاشورا، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی هنرمندان نوجوان و جوان از اهداف برگزاری این سوگواره است.

 

وی، خاطرنشان کرد: این سوگواره به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با مشارکت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری روابط عمومی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا 25 مهرماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی و مهمانانی از حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت مشکلات اقتصادی شیراز حادثه تروریستی اهواز ارتش جمهوری اسلامی آیت الله مکارم شیرازی ماه محرم اربعین حسینی هفته دفاع مقدس سوگواره علمدار کربلا عکس شعر کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابت‌های هنری انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود