Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یوسف یوسفی ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری معلولان گفت: سطح رقابت‌ها در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ بالا خواهد بود و امیدواریم سکوهای اول و دوم در اختیار ایران شود. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید یوسف یوسفی درباره شرایطش برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از آمادگی مطلوبی برای حضور در این مسابقات برخورداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که به تازگی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میدان رفته است که در رقابت با حریف چینی موفق به کسب مدال نقره شد و فکر می‌کند آیا در جاکارتا بتواند رنگ این مدال را خوش‌رنگ‌تر کند یا نه گفت: متاسفانه در آن رقابت‌ها 2 حرکت خطا داشتم که به خاطر سختگیری بیش از حد داوران بود. البته در همان حرکت اول وزنه بهتری نسبت به حریف چینی ثبت کردم. بسیاری از مربیان و هم‌تیمی‌هایم معتقد بودند که حرکات دوم و سوم درست بوده است، اما باید به رای داوران احترام گذاشت.

ملی‌پوش دسته 59 کیلوگرم پاراوزنه‌برداری ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا درباره حضورش همراه با امیر جعفری برای رقابت با حریفان و اینکه فکر می‌کند در این مسابقات بتوانند مدال طلا را از حریف چینی پس بگیرند، گفت: بدون شک سطح رقابت‌ها بالا خواهد بود و تمام حریفان با قدرت خواهند آمد. من و جعفری پیش از رقابت با هم رفاقت داریم و امیدواریم سکوهای اول و دوم از آن ایران شود. البته حریف چینی وزنه‌بردار خوبی است، اما اختلاف کمی با هم داریم و کسب مدال طلا و نقره برای ایران به دور از دسترس نیست.

یوسفی تصریح کرد:‌ ما تمام تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتیجه انجام می‌دهیم که امیدوارم با خوش‌رنگ‌ترین مدال ها همراه باشد. ما علاوه بر رقابت با وزنه‌ها باید با داوران هم رقابت کنیم، چون همواره داوران برای وزنه‌برداران ایرانی سختگیرانه عمل می‌کنند، ولی ما باید آنقدر دقیق و مطمئن وزنه بزنیم که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,29,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

علی میرزابیگی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان معاون باشگاه شمس آذر قزوین فعالیتش را آغاز کرده و البته داور بین‌المللی سابق ایران هم هست با انتشار یک استوری انتخاب بنیادی‌فر و دو کمک ایرانی‌اش را برای قضاوت فینال زیر ۲۰ سال آسیا تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد