Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ ذوالفقاری رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران به همراه معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری و مدیران استانی و شهرستانی با حضور در شهرک گلخانه ای دهک واقع در شهرستان ملارد، با بهره برداران این شهرک دوازده هکتاری گفتگو کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد در خصوص این شهرک توضیح داد و گفت: منطقه دهک در صفادشت ملارد منطقه ای بیابانی بود که دولت طرح راه اندازی مجتمع گلخانه ای را با هدف اشتغال و افزایش توانمندی فارغ التحصیلان کشاورزی جویای کار دراین منطقه اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شهرک  به مساحت دوازده هکتار در قالب ۲۴ قطعه ۵هزارمترمربعی به ۲۴ نفر از فارغ التحصیلان کشاورزی واگذار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد تصریح کرد: ۱۶ قطعه این شهرک تاکنون به بهره برداری رسیده و در زمینه تولید توت فرنگی، گل شاخه بریده  و محصولات جالیزی از جمله گوجه فرنگی و خیار فعال هستند.

صارمی با اشاره به عملیات اجرایی سایر قطعات شهرک گلخانه ای دهک گفت: درحال حاضر سایر قطعات شهرک گلخانه‌‌ای دهک در صفادشت ملارد با رویکرد کشت نوین و با حضور دانش آموختگان عرصه زراعی و کشاورزی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

در بازدید صورت گرفته مسائل ومشکلات ازطرف بهره برداران این شهرک درخصوص موضوعاتی همچون تسهیلات بانکی، انتقال اسناد مالکیت وفعال شدن واحدهای آماده بهره برداری مطرح ومسئولین حاضربه بررسی وتبادل نظردرجهت رفع این مسائل پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران اشتغال کشاورزی گوجه فرنگی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

کد خبر 6081710

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند