Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح؛ بسته فرهنگی «جعبه مهمات زندگی» شامل کتاب و اقلام فرهنگی و هنری  با شیوه و فرمی بدیع و خلاقانه توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح و با تکیه بر زندگی شهدا و سبک زندگی ایرانی اسلامی مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس تهیه خواهد شد.

این اثر هنری که از جمله اقدامات پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» است، توسط مجید زارع طراحی و ساخته شده و قرار است پس از تولید انبوه در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، پنجمین دوره جشنواره «هنر مقاومت» در 10 بخش نقاشی دیجیتال، تصویرسازی، پوستر، تبلیغات شهری، عکس، طراحی صنعتی، گرافیک متحرک، تایپوگرافی، پرچم و کتیبه و کاریکاتور توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در حال برگزاری و مرحله نهایی آن دی و بهمن سال جاری برگزاری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی صبح چهارشنبه در دیدار با گروه‌های فعال مردمی محله محور محلات کرمانشاه با عنوان مجموعه هم اندیشی اجتماعی (هما) که با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری و دستیار مردمی سازی استانداری برگزار شد، با تشریح ظرفیت‌های اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار کرد: وضعیت اجتماعی کرمانشاه ظرفیت و پذیرش کار جبهه‌ای و تشکیلاتی دارد.

وی به طراحی قالب انسجام آفرین بین بازیگران و فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مأموریت دعوت و هماهنگی از گروه‌های مردمی اجتماعی محلات بر عهده دستیار مردمی‌سازی است.

وی ادامه داد: ضروری است در زمان کوتاهی نشست گردهمایی و هم اندیشی فعالان اجتماعی مردمی محله محور کرمانشاه صورت گیرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی هما به تشریح فعالیت‌های ۳ ساله مجموعه هما از سال ۱۴۰۰ با عملیات «فجر احسان» تا سال ۱۴۰۳ با عملیات «بیتوته مصلحین» و تقریباً هر ماه یک عملیات جمعی بین محلات کرمانشاه و برگزاری حدود ۶۰ نشست طراحی نظام مسائل و مطالبه گری از مسئولین پرداختند و راهبرهای آتی این جبهه مردمی اجتماعی را مطرح کرده و خواسته‌هایی در رسمیت دادن به این ظرفیت شبکه سازی مردمی، مطرح شد.

کد خبر 6080502

دیگر خبرها

  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • چرا زندگی پس از زندگی هنوز پربیننده است؟