Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:18:10 GMT

رنگ های کورکننده اشتها ترفند لاغری

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۹۰۳۵

رنگ های کورکننده اشتها ترفند لاغری

رکنا: با استفاده از این تکنیک های عجیب به سادگی می توانید به وزن دلخواه تان برسید.

 بسیاری از ما می دانیم که رژیم غذایی متعادل و متناسب در کنار ورزش Sport جزو مهمترین راههای کاهش وزن محسوب می شوند اما شاید خیلی از ما تا به حال، درباره سایر عوامل تاثیرگذار بر کاهش وزن چیزی نشنیده باشیم.

دستگاه های خنک کننده هوا و کاهش وزن

دستگاه های خنک کننده هوا می توانند بر مصرف انرژی بدن تأثیر بگذارند؛ زمانی که برای مثال دمای اتاق ۲۲ درجه سانتی گراد است، بدن انرژی کمتری مصرف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر در زمستان دمای اتاق ۱۸ درجه و در تابستان ۲۸ درجه سانتی گراد باشد، بدن خود برای تنظیم دما با محیط بیرون دست به کار شده و از همین رو انرژی بیشتری را می سوزاند.

کاهش وزن تان با خوردن آب میوه سخت می شود

با این که آب میوه های طبیعی دارای میزان بالایی از ویتامین هستند اما همزمان کالری بالایی هم دارند. نیم لیتر آب میوه طبیعی نزدیک به ۵۰۰ کالری دارد که می توان آن را به عنوان یک وعده غذایی دانست.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که نمی توان آب میوه طبیعی را جایگزینی برای میوه دانست، زیرا فیبرهای غذایی که در میوه وجود دارند، در آب میوه وجود ندارند.

خواب ناکافی موجب افزایش وزن می شود

دانشگاه کلمبیا در تحقیقی ۲۷ زن و مرد را که به طور معمول میان ۷ تا ۹ ساعت در شبانه روز می خوابیدند، مورد بررسی قرار داد. از این افراد خواسته شد تا میزان خواب روزانه شان را به چهار ساعت برسانند. نتیجه نشان داد که شرکت کنندگان پس از پایین آمدن میزان خواب روزانه، در روز ۳۰۰ کالری بیشتر از حد معمول گذشته مصرف کردند.

استرس و کاهش وزن

زمانی که یک فرد دچار استرس شدیدی باشد، بدن شروع به ترشح آدرنالین می کند که این امر موجب افزایش ضربان قلب Heart و بالا رفتن میزان فشار خون می شود در این هنگام برای ایجاد تعادل در ترشح آدرنالین، هورمون کورتیزول در بدن آزاد می شود. کورتیزول تحریک کننده اشتهاست.

ورزش اولین اولویت است

اگر وقتی برای ورزش روزانه ندارید می توانید در کارهای عادی روزمره هم با اندکی تغییر روش، ماهیچه ها را به تحرک واداشت. یکی از این کارها صرف نظر کردن از آسانسور و بالا رفتن از پله هاست. ۲۰ دقیقه بالا رفتن از پله در روز موجب سوزاندن ۱۰۰ کالری می شود.

رژیم غذایی سرشار از پروتئین

پاستا، سیب زمینی و شیرینی جات از خوردنی های ممنوعه هستند. باید دانست که پروتئین ها نه تنها در ساخت عضله نقش مهمی دارند بلکه می توانند به اندازه غذاهای حاوی کربوهیدرات به بدن انرژی برسانند با این تفاوت که به نسبت کربوهیدرات، مدت طولانی تری انسان را سیر نگه می دارند.

گرسنگی را با تشنگی اشتباه نگیرید

برای همین نوشیدن آب کافی در روز از اهمیت بالایی برخوردار است. اضافه کردن چند قطره آب لیموی تازه به آب هر چند باعث سوزاندن چربی نمی شود، اما به بدن ویتامین C می رساند و موجب تقویت سیستم ایمنی می شود.

اگر فکر می کنید چنین چیزی وجود ندارد ، باید بگوییم اشتباه می کنید. تحقیقات علمی نشان می دهند، رنگ های گرم مثل زرد، نارنجی و قرمز موجب تحریک اشتها می شوند و رنگ های سرد مثل سبز و آبی آن را پایین می آورند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

فیلم تکان دهنده از فروش عجیب سیب زمینی با 4 مشت خاک! + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز ورزش Sport قلب Heart لاغری وزن درگیری عجیب سادگی عکس ایران فیلم قتل تصاویر روزنامه زیبایی مرد زندگی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)



منبع:پیج more.persian.plus

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهارت فوق العاده یک کودک در رانندگی با تریلی (فیلم) ذوق زدگی خانم بازیگر هنگام رانندگی با کامیون (فیلم) رانندگی با موتور در اتوبانی در ایران با سرعت بالای ۲۶۰ کیلومتر در ساعت (فیلم)

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید