Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - تنها دو هفته دیگر مهلت برای شرکت در جشنواره «بیستابیست» کانون جوانه های بانک ملی ایران و شانس برنده شدن جوایز میلیونی آن باقی است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این نخستین دوره جشنواره ملی کارت آرزو ویژه کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران است که از 20 مرداد آغاز شده و تا 20 مهر ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جوایز این جشنواره 200 میلیون ریال برای دو نفر، واریز ماهانه 10 میلیون ریال به مدت یک سال برای 20 نفر و پرداخت مبلغ یک میلیون ریال برای 200 نفر است.

کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل و جشنواره «بیستابیست» نیز با رویکرد افزایش توجه کودکان به موضوع بانکداری الکترونیک برای بیش از یک میلیون و 200 هزار عضو این کانون طراحی شده است.

در جشنواره «بیستابیست»، 222 نفر از کاربران کانون جوانه ها که در فاصله زمانی یاد شده حداقل پنج تراکنش مالی اعم از خرید شارژ، پرداخت قبوض، استفاده از دستگاه خودپرداز، خرید اینترنتی و... را با ملی کارت آرزوی خود انجام دهند، به قید قرعه برنده جایزه خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره نیز می توانید #بیستابیست را در اینستاگرام جست و جو کنید.

کانون جوانه های بانک ملی ایران در رویکرد جدید خود می کوشد با زبان داستان و تصویر، گروه های سنی کودک و نوجوان را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا کند. اطلاعات بیشتر درباره کانون و جشنواره های آن در نشانی اینترنتی www.kids.bmi.ir قابل مشاهده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیستابیست بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کلات مهمترین کانون برای جهش تولید را روستاها دانست.

علی صلاحی در گفت و گو با ایسنا از تشکیل قرارگاه جهادی جهش تولید در شهرستان خبر داد و افزود: بر اساس نام‌گذاری شعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب، قرارگاه «جهش تولید» در شهرستان تشکیل شده است.

وی آب، خاک، بذر و نهاده، مکانیک، انرژی و راه را از مهمترین مؤلفه‌های زیربنایی دانست که نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان و مطالبه‌ تخصصی مسائل از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار کلات بیان کرد: تأمین آب کافی و پایدار برای کشاورزی، آشامیدن و سایر مصارف روستاییان از مهمترین مؤلفه‌های جهش تولید است.

وی همچنین حفظ و ارتقاء حاصلخیزی خاک با استفاده از روش‌های کشاورزی پایدار و مدیریت صحیح منابع طبیعی را ضروری دانست و گفت: دسترسی به بذر و نهاده‌های کشاورزی با کیفیت و قیمت مناسب باید فراهم شود.

صلاحی بر تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات کشاورزی و استفاده از فناوری‌های نوین در شهرستان تأکید کرد و افزود: اگر به بخش کشاورزی توجه شود این شهرستان می‌تواند همچون گذشته جایگاه خود به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی استان را تصاحب و آن جایگاه را احیا کند.

وی تأمین برق و سایر منابع انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌های کشاورزی و روستایی را از دیگر مسائلی دانست که باید به آن در راستای تحقق شعار سال توجه شود.

فرماندار کلات با اشاره به احداث و بهسازی راه‌های روستایی برای تسهیل حمل و نقل محصولات کشاورزی، عنوان کرد: مردم شهرستان کلات از نبود زیرساخت‌ها و شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف به خصوص جاده به شدت رنج می‌برند.

صلاحی از ضعف جدی در زیرساخت‌ها به ویژه راه‌های مواصلاتی منطقه خبر داد و گفت: شهرستان کلات به دلیل ضعف‌های زیرساختی و طراحی نامناسب، غیر فنی و غیراصولی تونل فعلی کلات نادر و غیراستاندارد بودن محور کلات-مشهد، نیاز به حمایت و تخصیص اعتبار ملی دارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان به شدت با ضعف زیرساخت‌های توسعه‌ای مواجه است، اظهار کرد: نه تنها برای تردد در این محورها با مشکلات جدی مواجه هستیم بلکه عامل عقب افتادگی، عدم توسعه و عدم سرمایه‌گذاری در شهرستان شده است.

صلاحی در ادامه به مؤلفه‌های فراساختاری که نیاز به برنامه‌ریزی مسئله محور در شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی که متولی دارد اشاره کرد و افزود: آموزش، تحقیقات و ترویج، بازاریابی، حمایت‌های دولتی، بیمه و امنیت از جمله مؤلفه‌های فراساختاری هستند که نیاز به برنامه‌ریزی مسئله محور در شهرستان دارد.

وی ضمن ضروری دانستن ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کشاورزان و روستاییان در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی و ... گفت: توسعه تحقیقات کشاورزی و ترویج یافته‌های علمی و نوین در بین روستاییان و ایجاد و توسعه بازارهای مناسب برای محصولات کشاورزی و روستایی از جمله مسائلی هستند که برای تحقق شعار سال باید به آنها توجه شود.

صلاحی با تأکید بر ارائه تسهیلات و خدمات حمایتی دولت به کشاورزان و روستاییان، توسعه و تقویت نظام بیمه کشاورزی برای جبران خسارات ناشی از بلایای طبیعی و ...را ضروری دانست.

فرماندار کلات همچنین با اشاره به تأمین امنیت و آرامش در روستاها برای تشویق سرمایه‌گذاری و تولید گفت: علاوه بر مؤلفه‌های ذکر شده، توجه به مواردی همچون تقویت بنیه اقتصادی روستاییان، توانمندسازی زنان روستایی، جذب سرمایه‌گذاری، توسعه گردشگری روستایی و حفظ و احیاء فرهنگ و سنت‌های روستایی می‌تواند در جهش تولید در روستاها مؤثر باشد.

وی تقویت بنیه اقتصادی روستاییان را با ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و افزایش درآمد روستاییان و توانمندسازی زنان روستایی را با ارائه آموزش‌های لازم و تسهیلات برای فعالیت‌های اقتصادی قابل انجام دانست.

صلاحی با اشاره به اینکه برای ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی و روستایی جذب سرمایه‌گذار ضروری است، گفت: به توسعه گردشگری روستایی به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای روستاییان باید توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌ها برای بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری کلات باید ایجاد شود، اذعان کرد: کلات قابلیت تبدیل شدن به نگین گردشگری استان و کشور را دارد. تاکنون بالغ‌ بر ۱۱۶ اثر تاریخی در شهرستان کلات شناسایی شده که بیش از ۶۴ مورد آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ و عمارت خورشید، کتیبه نادری و بند نادری، مسجد کبود، برج ارغوان‌شاه و... از جمله شاخص‌ترین این آثار است.

فرماندار کلات با بیان اینکه این شهرستان جذابیت‌های طبیعی زیادی داشته و از تنوع بی‌نظیر فرهنگی و تاریخی برخوردار است، از گردشگری عشایر و کشاورزی به عنوان دیگر پتانسیل‌های بسیار خوب موجود در شهرستان نام برد.

وی همچنین حفظ و احیاء فرهنگ و سنت‌های روستایی را به عنوان عاملی برای انسجام و پویایی جوامع روستایی دانست و گفت: جهش تولید در روستاها نیازمند یک برنامه جامع و بلندمدت است که با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط و با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای هر روستا اجرا شود.

فرماندار کلات در پایان مهمترین کانون برای جهش تولید را روستاها دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • آیا توصیه به «شمارش گوسفند» برای بی‌خوابی واقعا مفید است؟
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود