Web Analytics Made Easy - Statcounter


آرش ساربان، دبیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان،‌ گفت: پیرو اعلام فراخوان این همایش تئاتر 80 اثر از سراسر کشور و تعدادی از کشورهای خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

وی با بیان اینکه آثار رسیده در هفته جاری بررسی می‌شوند، اظهار کرد: آثار برگزیده در ایام پیاده‌روی اربعین در سه مرز شلمچه، چذابه و مهران و همچنین کشور عراق اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساربان بیان کرد: اجراها در مرزهای ایران طی سه روز از 28 تا 30 مهرماه و در کشور عراق به مدت شش روز از 1 تا 6 آبان‌ماه خواهد بود. 150 هنرمند در راستای اجرای همایش بین‌المللی تئاتر اربعین به کشور عراق اعزام می‌شوند و 70 هنرمند در مرزهای کشورمان اجرای تئاتر خواهند داشت.

دبیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین گفت: در میان آثار رسیده؛ 2 اثر به زبان انگلیسی، اثری از کشور پاکستان به زبان اردو و اثری از کشور آذربایجان به زبان ترکی است. خوشبختانه با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد حج و زیارت یک موکب ویژه اجرای آثار غیرفارسی معرفی شد. موکب بین‌الملل در مسیر پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا ویژه آثار غیرفارسی خواهد بود که هم‌وطنان ما می‌توانند همه روزه در ایام اربعین آثار تئاتر اربعین را با زبان‌های متفاوت ببینند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مکان‌های اجرای این نمایش‌ها اعلام رسمی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی همایش بین المللی تئاتر اربعین پیاده روی اربعین قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی