Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ی آخرین شرایط تیمش پیش از سفر به دوحه برای رویارویی برابر تیم السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:تمام افراد باشگاه پرسپولیس هیجان بسیاری برای رویارویی برابر تیم السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تنها تیمی هستیم که 2 بار پیاپی به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده ایم ومن به عنوان سرمربی این تیم، خیلی از این موضوع خوشحال هستم چراکه نشان دهند روند مثبت و مستمر کار و تمرین ما است.

برانکو در ادامه افزود:متاسفانه همانند سال گذشته  که ما توانسته بودیم با مشکلات فراوان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم ، امسال نیز مشکلات بسیاری گریبان تیم ما را گرفته است و همانطور که می دانید محمد انصاری ، کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی را که جزو بازیکنان با اهمیت تیم ما هستند ، در این دیدار از دست داده ایم.

حسینی به دلیل کسالت تمرین تیم را ترک کرد/بازیکنان تیم روی فرم هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بیان کرد:سید جلال حسینی نیز کسالت دارد و تمرین امروز صبح ما را به همین دلیل ترک کرد.با این حال اما خوشحال هستم که یکبار دیگر می توانیم ،در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را حضور یابییم و بی شک تیم ما با استحقاق فراوانی که دارد به این مرحله از مسابقات رسیده است.

برانکو در ادامه بیان کرد:پس از برد تیممان برابر الدحیل قطر و سپیدرود رشت و دیدار برابر استقلال تهران در دربی 88، بازیکنان پرسپولیس روی فرم لازم هستند و سرحالی مورد نیاز برای رویارویی برابر تیم السد قطر را دارند.

بازیکنان جوان تیم پرسپولیس استحقاق حضور در تیم را دارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره ی جایگزینی بازیکن جوان به جای محرومان و مصدومیان تیم پرسپولیس گفت: ما هنوز تمرین های بسیاری را باید تا دیدار برابر تیم السد قطر پشت سر بگذاریم . بی  شک تمام بازیکنان جوان و دیگر بازیکنانی که در این تیم هستند ، استحقاق حضور را دارند و می توانند در ترکیب  تیمم حضور داشته باشند.

فلسفه هجومی تیم پرسپولیس هیچگاه تغییر نخواهد کرد

برانکو ایووانکویچ درباره ی فلسفه پرسپولیس برای حضور برابر تیم چند میلیون دلاری السد قطر گفت:فلسفه هجومی تیم فوتبال پرسپولیس هیچگاه تغییر نخواهد کرد . با توجه به دیدار گذشته تیمم برابر الدحیل ، ما با خوش بینی بسیاری برابر تیم السد حاضر خواهیم شد و به بازیکنان تیمم اعتماد کامل را دارم و با استفاده از آن ها به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن هستم.

هوادران انتظار دارند ما در کهکشان اول باشیم/اتفاقی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نرسیده ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره ی توقعات هواداران از این تیم گفت:هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ما انتظار  دارند تا تیمشان در کهکشان نیز اول باشد اما واقعیت این است که ما با لیاقتمان به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم  و هیچ اتفاقی برای صعود ما پیش نیامده است.فوتبال به هیچ وجه آینده مشخصی ندارد و برای مثال ما در دیدار برگشت برابر تیم فوتبال الدحیل قطر گل بسیار ناراحت کننده ای را دریافت کردیم و از همه جالب تر این است که بازیکن الدحیل با مهره پنجم کمرش به ما گل زد.

امسال دریافتی از پرسپولیس نداشتم/می توانیم همین فردا تیم پرسپولیس را ترک کرده و به خانه هایمان برویم

برانکو درباره ی ادعای گرشاسبی مبنی بر امکان فسخ قراردادش به دلیل مشکلات مالی باشگاه گفت: حمیدرضا گرشاسبی درست می گوید و من هنوز مطالباتی از حضور فصل گذشته ام در این تیم دارم و این فصل نیز پولی را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده ام.واقعیت اما انگیزه ای است که بازیکنان تیم به ما می دهند و با شوق و انگیزه خود ،دلیلی برای حضور من در باشگاه پرسپولیس ایجاد می کنند و در غیر این صورت اما ما می توانستیم همین فردا تیم پرسپولیس را ترک کرده و به خانه هایمان برویم.

بیشتر بخوانید:

حسینی به دلیل کسالت تمرین پرسپولیس را ترک کرد

وضعیت سفر مصدومان و محرومان پرسپولیس امروز مشخص می شود

سهیل مهدی: ۱۵ روز دیگر مدارک باشگاه ها را به AFC ارسال می کنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | جشن قهرمانی پرشور اینتر و پیروزی تعیین‌کننده آرسنال برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 29 آوریل 2024) بودند.

موج اینتر
حدود 300 هزار نفر برای جشن گرفتن ستاره دوم این‌جایی است که جشن گرفتند
پنج شگفت‌انگیز
تیاگو و دروسی متوقف شدند، گاسپ بالا رفت، تودور امیدوار شد تا پایان [فصل]
توقف مکالمات یووه و الگری تا آینده
جنون اینتر یک هیولای دیگر برای رودیگر
خاوی مارتینز: بایرن-رئال مادرید، حماسی، رازآلود و یک جنگ است یوسوا کیمیش: بازی برابر رئال مادرید خاص است ژاوی چیزهای بیشتری می‌خواهد لواندوفسکی همچنان ادامه می‌دهد
اولین چالش ژاوی کورس قهرمانی همچنان پابرجا
آرسنال دربی هیجان‌انگیز را برد و هالند پیروزی سیتی را تضمین کرد تاتنهام 2-3 آرسنال
این‌بار نمی‌لغزیم

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد