Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، همایش حمایت از سبک زندگی اسلامی ایرانی در سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزارشد.

گفتنی است، این همایش با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده، افزایش دین باوری و عمل به احکام الهی، کمک به تربیت نسل کارآمد، برخورداری از سلامت جسمی-روانی و اخلاقی، تربیت خانواده مقاوم، مقاوم سازی خانواده در مقابل تهاجم اقتصادی و فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی

عبداله رشیدی پور امروز در اولین جلسه قرارگاه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه در محل سالن شهدای گمنام استاندری گفت: تحکیم خانواده اسلامی، موضوعی نیازمند توجه جدی و انسجام همه دستگاه‌های متولی در فعالیت‌ها است.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی و تاثیر آن در تحکیم بنیاد خانواده، افزود: تا این امر محقق نشود نمی‌توان از بحث عفیفانه سخن گفت چرا که زیست عفیفانه در یک فرآیند تربیتی حاصل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز پوشش برخی جوانان با سبک زندگی ایرانی اسلامی مغایرت دارد، صریح کرد: زیست عفیفانه اگر در خانواده‌ها کمرنگ و در محیط خانواده ترویج نشود جوانان ما با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهند شد چراکه هرقدر زندگی‌هایمان به سبک زندگی اسلامی نزدیک باشد به همان اندازه شاهد تحکیم بنیان خانواده خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و نقش آن در فرزندآوری، سهم اقتصاد و فرهنگ را در این پروسه مساوی بیان کرد و گفت: تنها مشکلات اقتصادی عامل کاهش فرزندآوری نیست کمااینکه خانواده‌هایی هستند با رفاه کامل، اما خیلی رغبتی به فرزند آوری ندارند.

رشیدی پور از کارشناسان صاحب‌نظر درخواست کرد نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تحکیم خانواده و زیست عفیفانه را ارائه دهند و بر استمرار این روند تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • همایش «آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب» در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود
  •  تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد