Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، در مراسمی در ایستگاه شماره یک آتشنشانی گناوه، با حضور مسئولان از آتش نشانان تجلیل شد.

سیدعلی پاکنژاد فرماندار گناوه صبح شنبه در این مراسم اظهار داشت: شغل آتش‌نشانی یکی از مشاغل سخت و پرخطر است و افرادی که در این شغل خطیر و پرخطر کار مشغول به خدمت هستند از جان خود می‌گذرند تا جان دیگر هموطنان را نجات بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایستگاه‌های آتشنشانی گناوه دارای ماشین آلات و ابزارهای فرسوده هستند که باید با همت شهرداری و دیگر دستگاه‌های زیربط این ایستگاه‌ها به وسایل و تجهیزات جدید و مدرن تجهیز شوند.

تجهیز  آتش‌نشانی گناوه

ماشاالله احمدی شهردار گناوه نیز گفت: سال گذشته سعی کردیم ایستگاه شماره یک آتشنشانی گناوه را از نظر ساختمان تجهیز کنیم تا پرسنل زحمتکش آتشنشانی در رفاه وآسایش باشند.

وی افزود: با همت شهرداری و فرماندار محترم تا سال آینده تجهیزات جدید به اتشنشانی تزریق خواهد شد.

کمبود نیرو و امکانات

ولی سیفی سرپرست سازمان خدمات ایمنی و اتشنشانی شهرداری گناوه گفت: در سال گذشته جمعا ۸۱۲ عملیات توسط ایستگاهای اتشنشانی گناوه در قالب عملیات های امداد و نجات و آتشنشانی انجام شده است.

سیفی گفت: در شهرستان گناوه با توجه به جمعیت آن نیاز مبرم به یک ایستگاه آتشنشانی دیگر وجود دارد.

وی بیان کرد: دو ایستگاه آتش نشانی گناوه چهار دستگاه ماشین آتش‌نشانی دارد و ۲۶ نفر پرسنل که ۲۲ نفر آن عملیاتی و ۴ نفر نیز اداری هستند  و با کمبود شدید پرسنل و ماشین آلات آتشنشانی مواجه هستیم.

سیفی گفت: به منظور ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان برنامه های متعددی در سطح مدارس در نظر داریم که در طول سال اجرا می شوند تا دانش اموزان با نحوه استفاده از کپسول های آتشنشانی و همچنین جلوگیری از وقع حوادث را آموزش ببنیند.

نواختن زنگ ایمنی در دبیرستان نمونه دولتی فتح‌المبین گناوه، رزمایش امداد و نجات و اطفای حریق در نیروگاه برق سیکل ترکیبی گناوه باحضور اعضای مدیریت بحران این شهرستان،رژه ماشین های آتش نشانی در سطح شهر، حضور در مدرسه و در بین دانش آموزان از دیگر برنامه های این روز در گناوه بود.

در پایان این مراسم از پرسنل آتشنشانی با اهداءلوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 4415462

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی گناوه بوشهر ماه محرم هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز مراسم عزاداری شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی