Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:53:21 GMT

معنای علائم روی محصولات بهداشتی و آرایشی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۹۷۱۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 ما هر روز با محصولات بهداشتی و آرایشی از برندهای مختلف سرو کار داریم که روی آنها علائم مختلفی وجود دارند و ما معمولا بدون توجه به آنها از آن محصولات استفاده می‌کنیم. اما گاهی توجه نکردن به آن علائم یا نفهمیدن آنها می‌تواند برای شما عواقبی داشته باشد، هرچند آن عواقب ممکن است ناچیز باشند اما چون به سلامتی شما مرتبط هستند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در این ویدیو به بررسی این علائم و معنی تک تک آنها می‌پردازیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی نمایشگاه تهران،محل نمایشگاه‌های تهران از فردا ۲۹ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی منطقه خاورمیانه است.
حضور شرکت‌های خارجی بویژه کشور‌های اروپایی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته است.
در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.
حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزیایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا و در آن حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.
رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.
علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش می‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.
مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از فردا تا یکم اردیبهشت طی چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

دیگر خبرها

  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • برای درمان بواسیر باید به چه موضوعاتی توجه کرد؟
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی