Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده انتظامی بجنورد گفت: چهار نفر از عاملان پرتاب سنگ به کامیون‌های عبوری از جاده‌های استان، در چند روز اخیر دستگیر شده اند.خسارات وارد شده به کامیون داران در حد شکستن شیشه خودرو بوده است و خوشبختانه خسارت دیگری گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی بجنورد (خراسان شمالی) گفت: چهار نفر از عاملان پرتاب سنگ به کامیون‌های عبوری از جاده‌های استان، در چند روز اخیر دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی پاکدل روز شنبه  اظهار داشت: در چند روز گذشته ۶ مورد حادثه سنگ پرانی و حمله به کامیون‌ها در محور‌های استان گزارش شده که عوامل آن شناسایی و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی افزود: حوادث مزبور در محور‌های بجنورد - شیروان و بجنورد - آشخانه گزارش شده که در آن عواملی با حمله به کامیون‌های عبوری، سبب ایجاد اختلال و خدشه در امر حمل و نقل شده اند.

سرهنگ پاکدل گفت: خسارات وارد شده به کامیون داران در حد شکستن شیشه خودرو بوده است و خوشبختانه خسارت دیگری گزارش نشده است.

وی افزود: در یکی دو روز گذشته هیچ حادثه‌ای از حمله به کامیون‌های عبوری از محور‌های استان منعکس نشده و البته پلیس با تمام نیرو و توان برای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای و بویژه کامیون داران تلاش دارد.

فرمانده انتظامی بجنورد تصریح کرد: در این زمینه گشت‌های پلیس در جاده‌ها افزایش یافته و با مخلان نظم و امنیت بشدت برخورد می‌شود.

طول راه‌های خراسان شمالی بدون احتساب راه‌های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱، ۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳، ۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ کشور‌های استان قرار گرفته است.

طول راه‌های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که ۱، ۸ درصد از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال