Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار موسی کمالی در گفتگو با ایسنا، درباره صدور اضافه خدمت‌های انضباطی برای سربازان اظهارکرد: ستادکل نیروهای مسلح بارها تاکید کرده که نباید اضافه‌خدمت انضباطی برای سربازان صادر شود و عملا بساط چنین اضافه خدمتی برچیده شده است.

وی ادامه داد: بنابراین هیچ مسئولی در یگان‌ها حق ندارد که چنین اضافه خدمتی را برای سربازان صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره مسئولانی که ممکن است چنین اضافه خدمت‌هایی را برای سربازان اعمال کنند، گفت: اینکار برخلاف مقررات است و اگر چنین مواردی گزارش شود، حتما با آن برخورد خواهد شد، سربازان نیز اگر با چنین چیزی مواجه شدند حتما به ما گزارش دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اضافه خدمت انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی