Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از ثبت نام بیش از ۷۰۰ خادم شهدای استان جهت خدمات رسانی به زائران سرزمین نور در سایت کوله بار خبر داد.

«اصغر زادرستم»  در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به اعزام زائر اولیها به مشهد مقدس گفت: طی سال‌های اخیر در راستای خدمت به محرومان، نیازمندان و تکریم زائران و مجاوران خدماتی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با اشاره به طرح اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس تصریح کرد: در قالب این طرح افرادی که بیش از ۴۰ سال داشته و تاکنون به زیارت حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) مشرف نشدهاند، به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

زادرستم ادامه داد: تاکنون ۲۵۰ زائر اولی جهت پابوسی امام هشتم شیعیان به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند. 

 

وی افزود: در مهر جاری نیز  نفر به عنوان زائر اولی به مشهد اعزام می‌شوند.

 

زادرستم در ادامه به کاروان راهیان نور اشاره و با بیان اینکه امسال  هزار گیلانی عازم سرزمین‌های نور می‌شوند اظهار کرد: از گیلان ۷۰۰ نفر از قشرهای مختلف به عنوان خادم در سایت کوله بار ثبت نام کردند که در همه زمینه‌ها خدمات ارائه می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور محلات و اقشار هر ساله از اول اردیبهشت آغاز و تا پایان فروردین سال بعد ادامه دارد.

 

زادرستم تصریح کرد: تابستان امسال ۲ هزار و ۵۳۵ گیلانی از بسیج اقشار و محلات به شمال غرب کشور، کرمانشاه اعزام شدند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز شیراز هفته دفاع مقدس وزیر بهداشت اهواز اربعین حسینی آیت الله مکارم شیرازی ارتش جمهوری اسلامی علی لاریجانی خادم شهدا شهدای گیلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی