Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی قادر آشنا رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد قلمکاریان به عنوان سرپرست دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام محمدعلی انصاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در فرهنگ ما علم و آگاهی، عمل به دانسته‌ها و خالص کردن نیت از جمله ضروریات و توصیه‌های دینی بوده و در طول تاریخ نیز بزرگترین مشکلات از عدم آگاهی نشات گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یکی از افتخارات حوزه فرهنگ و هنر اصفهان را توجه جدی به بحث آموزش دانست و اظهار کرد: در اصفهان از مقطع متوسطه اول تاهنرستان هنرهای زیبا و مرکز علمی کاربردی به آموزش فرهنگ و هنر می‌پردازند و بزرگان و پیشکسوتان هنرمند مهمی از این مراکز به کشور و دنیا معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان یکی از مراکز مهمی علمی و تربیتی در حوزه هنر است، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود مراکز آموزشی مهم و متعدد در کشور و توجه جدی به حوزه آموزش است.

 

دکتر قادر آشنا رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه اصفهان همواره مهد تمدن، فرهنگ و هنر ایران اسلامی بوده و هست، گفت: هنرمندان تاثیرگذار زیادی از اصفهان به دنیا معرفی شدند و آثار هنری موجود در این استان گویای پیشینه و قدمت هنر دوستی و هنرپروری استان دارد و لازم است اکنون نیز با تعلیم و تربیت هنرجویان زبده در مراکز آموزشی معتبر، نام اصفهان را همچون گذشته در عرصه هنر زنده نگه داریم.

 

احسان مشکلانی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک نیز با خیر مقدم به حاضران به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز طی چند سال گذشته، نحوه پذیرش و تحصیل دانشجویان، برگزاری جشنواره‌ها، سمینارها و برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و... پرداخت و برای قلمکاریان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

در انتها محمد قلمکاریان سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره‌های قبل این مرکز، اظهار امیدواری نمود در دوره جدید بتواند منشا خدمات خوب و اثرگذاری برای هنرجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک باشد.

 

در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های احسان مشکلانی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان، محمد قلمکاریان به عنوان سرپرست این مرکز معرفی شد.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز شیراز وزیر بهداشت هفته دفاع مقدس آیت الله مکارم شیرازی ارتش جمهوری اسلامی اهواز اربعین حسینی تروریست دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر حجت الاسلام محمدعلی انصاری مرکز علمی کاربردی فرهنگ هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه علمی کاربردی فرهنگ و هنر آئین تودیع و معارفه آیین تودیع و معارفه تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد 

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است