Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با جنگ سایبری و شایعه‌پراکنی به انقلاب اسلامی ضربه بزند. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدنیک ‌فطرت صبح امروز در همایش روز بسیج پیشکسوتان در سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن پس از دوران دفاع مقدس به‌دنبال جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی تلاش کرد تا انقلاب را به چهلمین سال خود نرساند ابراز داشت: امروز دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا افرادی که سبب پیروزی انقلاب شدند را به اعتراض علیه نظام ترغیب کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که هیچگاه با اهدافشان نمی‌رسند خاطرنشان کرد: پیشکسوتان نیروهای مسلح باید تلاش کنند تا در جامعه بصیرت‌افزایی و روشنگری کنند.

نیک فطرت سوءمدیریت در حوزه اقتصادی را عامل اصلی مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا در شش ماهه دوم امسال اعتراضات صنفی را در کشور ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت عنوان داشت: امروز دولت متاسفانه جامعه را رها کرده است و آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

نیک فطرت با بیان اینکه آمریکا متوجه شده است که با ارتش دریامحور خود توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با جنگ سایبری و شایعه‌پراکنی به انقلاب ضربه بزند.

وی با اعلام اینکه عربستان سعودی 4 هزار و 500 نفر را برای ایجاد جنگ سایبری و مجازی علیه ایران استخدام کرده است اظهار داشت: امروز روشنگری در جامعه بهتر راه مقابله با این اقدام دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن در تلاش است از فصل بازگشایی مدارس برای ترغیب جوانان علیه نظام استفاده کند افزود: دشمن در خیال خام خود تصور می‌کند که می‌تواند اوج اعتراضات مردم را به دهه فجر امسال برساند.

نیک فطرت با انتقاد از عملکرد وزرای دولت و اعلام اینکه قشر آسیب‌پذیر جامعه تحت فشار هستند تصریح کرد: امروز شاهدیم که برخی وزرا مسئولیت اصلی خود را رها کرده و در بازدیدهای استانی لطیفه‌گویی می‌کنند.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان