Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آماده سازی تیم فوتبال المپیک با حضور گروه اول نفرات دعوت شده از دهم مهرماه در مجموعه ورزشی یزدان تهران آغاز می‌شود. بر این اساس با نظر  کادر فنی تیم المپیک، اسامی ۲۹ بازیکن در فهرست گروه اول نفرات دعوت شده دیده می‌شود که لازم است روز سه شنبه ۱۰ مهرماه در مجموعه یزدان خود را به کادر فنی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو تا روز ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت و سپس در مقطع بعدی اسامی دعوت شدگان در گروه دوم اعلام خواهد شد.

فهرست بازیکنان دعوت شده در گروه اول اردوی تیم المپیک ایران به این شرح است:

امید دره و ابوالفضل جلالی(سایپا)، سجاد آقایی و رضا مقانلو (استقلال)، فرزان دانا و حسین فداکار (پیکان)، ابوالفضل درویش‌وند و سعید حسین پور (پرسپولیس) ، علی صادق‌تبار، نادر محمدی، علیرضا آقا براری، دانیال جهانبخش و محمد نجمی (مقاومت تهران)، مهدی ممی‌زاده (نیروی زمینی)، میرماهان سیاوشیان(بادران)، مهدی محمدیاری(سپیدرود رشت)، امیرمهدی جانملکی (ملوان بندرانزلی)، معراج اسماعیلی و علیرضا قادری (ذوب‌آهن اصفهان)، علی کیخسروی(سپاهان اصفهان)، ابوالفضل عباسی و فرشاد هاشمی(پدیده مشهد)، علی شهسواری پور (گل‌گهر سیرجان) روح الله صفویان (فجر سپاسی شیراز)، نیما مختاری(نساجی قائمشهر)، محمد شریفی و وحید نامداری (استقلال خوزستان)، جعفر سلمانی(صنعت نفت آبادان) و رضا کریمی(تئوراس آلبانی)

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تیم ملی اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید ایران بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید تیم ملی فوتبال امید فدارسیون فوتبال ایران فوتبال ایران در المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند

سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال