Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:20:17 GMT

عنوان Spider-Man رکورد فروش God of War را شکست

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۰۲۹۰

عنوان Spider-Man رکورد فروش God of War را شکست

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امسال برای سونی از نظر دنیای گوشی‌های هوشمند سال خوبی به نظر نمی‌رسید اما سالی بسیار پرهیجان و داغ برای کنسول این شرکت یعنی Play Station 4 بود. با معرفی نسل جدید کنسول‌های بازی این PS4 بود که از روز اول سکان پرفروش‌ها را به دست گرفت و نسبت به کنسول‌های دیگر موفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمی از این موفقیت به دلیل ضعیف‌تر بودن رقیب آن یعنی Xbox One، کنسول مایکروسافت بود و نیمی دیگر از موفقیت PS4 به خاطر بازی‌های جالبی بود که به صورت انحصاری فقط برای این کنسول معرفی شدند. اما با وجود گذشت سال‌ها از انتشار Bloodborne، Uncharted 4 و Horizon Zero Dawn، به نظر می‌رسد که سال 2018 برای کنسول سونی سالی بهتر بوده است چرا که دو عنوان Spider-Man و God of War رقابت بسیار خوبی را آغاز کرده‌اند.

اوایل امسال بود که God of War به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شد. این بازی ژانر اکشن سوم شخص که برای اولین بار به صورت جهان باز منتشر شده بود، از روز اول نظر منتقدان و علاقمندان به عرصه بازی‌های ویدئویی را به خود جلب کرد و در سه روز اول پس از عرضه، 3.1 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. این یک رکورد برای بازی‌های ویدئویی بود که توسط God of War به ثبت رسیده بود. اما اینگونه که آمار فروش بازی‌های ویدئویی نشان می‌دهد، این رکورد زیاد در اختیار God of War نمانده است چرا که این عنوان با حریف سرسختی به نام Spider-Man روبرو شده است. Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر به صورت انحصاری به بازار عرضه شد و اینگونه که آمار فروش بازی‌های PS4 نشان می‌دهد، 3.3 میلیون نسخه از این عنوان در سه روز نخست به فروش رسیده است که رکورد جدیدی را برای بازی‌های کنسول PS4 به جا گذاشته است.

گفته می‌شود، عنوان Spider-Man برای PS4 در هفته اول حدود 198 میلیون دلار درآمد داشته است که خیلی بیشتر از 177 میلیون دلاری است که فیلم هالیوودی آن Spider-Man: Homecoming برای کمپانی مارول داشته است. البته این مقایسه زیاد درست نیست چرا که قیمت 60 دلاری یک نسخه بازی ویدئویی را نمی‌توان با بلیط 15 دلاری سینما برای این فیلم مقایسه کرد.

گفتنی است، باید منتظر ماند تا ببینیم رکورد فروش سه روزه اول دست Spider-Man خواهد ماند یا خیر چرا که در اواخر اکتبر عنوان Red Dead Redemption 2 برای دو کنسول PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

داستان Spider-Man روی زندگی دوگانه پیتر پارکر تمرکز می‌کند که همه دوستانش وی را با این نام می‌شناسند اما پشت پرده در لباس مرد عنکبوتی شهر را از جرم و جنایت‌ها پاک می‌کند و افراد متخلف را به قانون تحویل می‌دهد. وی در طی این راه با شخصیت‌های منفی زیادی روبرو می‌شود که با انجام دادن مأموریت‌های جانبی و انجام دادن پازل‌های این بازی قدرت خود را زیاد کند تا با شخصیت‌های منفی قوی‌تر روبرو شود.

بیشتر بخوانید: چه عنوان‌هایی از بازی‌های ویدئویی ماه بعد عرضه خواهد شد؟

انتهای پیام/

3.3 میلیون نسخه از بازی Spider-Man در عرض سه روز فروخته شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای طرفداران پلی‌استیشن ۵
  • عرضه پلی‌استیشن ۵ پرو شرکت سونی در اواخر سال جاری میلادی
  • غرق در نوستالژی؛ مرور بهترین بازی‌های PlayStation 1
  • (ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست
  • رکوردداران شکست‌ناپذیری پیاپی در قرن 21؛ بایرلورکوزن در آستانه عبور از بارسلونا و رئال مادرید!
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • کین رکورد شکست و مصدوم شد!
  • رئال به طعمه مورد علاقه‌اش رسید
  • رونمایی از پلی استیشن ۵ پرو