Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر موسیوند روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هفتم مهر روز آتش نشانی افزود: همزمان با روز آتش نشانی امروز رژه خودرویی سازمان آتش نشانی بروجرد در سطح شهر برگزارشد و همه ناوگان آتش نشانی بروجرد در این آیین شرکت کردند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 80 نیروی عملیاتی در چهار ایستگاه آتش نشانی بروجرد فعالیت دارند و علاوه بر این نیروهای 2 تیم 10 نفره از داوطلبین خانم و آقا که دوره های تخصصی را فرا گرفته اند مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عملیات و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی بروجرد اظهارداشت: البته 800 آتش نشان داوطلب خانم و یکهزار آتش نشان آقا در بروجرد با طی کردن مراحل آموزش به عنوان آتش نشانان داوطلب آماده هستند تا در صوت نیاز و شرایط اضطراری از وجود آنها استفاده شود.
7273/7190
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 آتش نشانی سازمان آتش نشانی شهر بروجرد ایستگاه اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!