Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛5 عامل تروریستی روز شنبه 31 شهریور با حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح سبب به شهادت رسیدن 24 نفر از شهروندان شدند. در این حمله تروریستی 68 نفر نیز مجروح شدند.

پس از این حادثه وزارت اطلاعات، تصویر و هویت 5 عامل حمله تروریستی اهواز را منتشر کرد.

ایاد منصوری، فواد منصوری، احمد منصوری، جواد ساری و حسن درویشی 5 عامل این حمله تروریستی بودند که توسط نیروهای امنیتی در همان محل درگیری به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:بی‌بی‌سی یا صدای رسای تروریست‌ها/ رسانه ملکه چگونه از جنایتکاران حمایت می‌کند؟+فیلم

خبرنگار فارس در این باره به اطلاعات جدیدی دست یافت و آن اینکه، حسن درویشی یکی از تروریست های هلاک شده حادثه اهواز ، مدتی تحت درمان مشکلات روانی در سازمان بهزیستی شهرستان اهواز بوده است.

این خبر حاکی است: زمانی که خانواده حسن درویشی به دستگاه‌های اطلاعاتی احضار شدند، پدر درویشی اعتراف کرده است که پسرش مشکل روانی داشته و مدتی تحت درمان بوده است و اسناد آن را نیز ارائه داده است.

اسناد ارائه شده نشان می‌دهد که حسن درویشی از بیماری «روانی مزمن» رنج می برده است.

این موضوع نشان می‌دهد اربابان این تروریست‌ها، برای اهداف کثیف خود حتی حاضرند از بیماران مزمن روانی استفاده کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

جزئیات تازه از زندگی یکی از ترویست‌‌های حادثه اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تروریسم داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • حادثه‌ای که زندگی ژوزه را تغییر داد؛ مورایس چگونه مسلمان شد
  • غافلگیری بزرگ باشگاه سپاهان؛ مورایس چطور مسلمان شد؟ | یک حادثه و یک نفر!
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان