Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:40:40 GMT

آیا مصدومیت ستاره خارجی استقلال جدی است؟

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۱۱۲۷

هافبک عراقی استقلالی ها در نیمه نخست دربی دچار مصدومیت شد و بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، طارق همام هافبک آبی‌ها بعد از دربی دچار مصدومیت شده و از این رو قرار است امروز (شنبه) آزمایش‌های MRI را پشت سر بگذارد تا میزان مصدومیت این بازیکن مشخص شود.
گفتنی است کادرفنی نگران وضعیت این بازیکن هستند و انتظار جواب آزمایش‌های طارق را می‌کشند تا در جریان کامل شرایط مصدومیت این هافبک ملی‌پوش عراقی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد

هافبک هلندی بارسلونا به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که در جریان شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، در صحنه نبرد بر سر تصاحب توپ با فدریکو والورده، از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 7+45 جای خود را به پدری داد؛ به خاطر همین مصدومیت این فصل دیگر نمی‌‌تواند برای کاتالان‌ها به میدان برود.

شبکه تلویزیونی «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ تست‌های انجام شده روی پای فرنکی دیونگ نشان داد که او دچار پیچ‌خودرگی درجه دو در ناحیه قوزک پا شده است و فصل برای او تمام شده است. شبکه تلویزیونی «ESPN» هلند هم با تأیید اینکه فصل برای دیونگ تمام شده است، خبر داد که او تا مسابقات یورو 2024 به شرایط بازی خواهد رسید و می‌تواند تیم ملی فوتبال هلند را در این مسابقات همراهی کند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

دیونگ 26 ساله که در سه فصل اخیر هشت بار مصدوم شده، گفته می‌شود بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی حاضر به فروش او در پایان فصل جاری است.

دیونگ که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل در 30 بازی برای این تیم به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس