Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دیلی میل، یک کارآفرین اسکاتلندی قصد دارد طیفی از ون های هیدروژنی بسازد که می توانند فاصله ۴۰۰ مایلی میان گلاسگو تا لندن را بدون سوختگیری طی کنند.

 امیل رانگلوف طرح اولیه از ناوگانی از ون های نوآورانه H2Vans را ارائه کرده است. این ون ها می توانند بدون نیاز به سوختگیری ساعت ها حرکت کنند و به جای گازهای گلخانه ای از اگزوز آنها آب آشامیدنی بیرون می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قرار است این ون در ۲۰۱۹ میلادی از گلاسگو تا لندن را بدون توقف برای سوخت گیری طی کند.

 این ون می تواند فقط با یک باک پر هیدروژن حداکثر مسافت ۵۰۰ مایل را طی کند. همچنین باک آن ۶ دقیقه ای پر می شود. ون مذکور سبک، ماندگار، حافظ محیط زیست  است.

رانگلوف در این باره می گوید: ما سعی داریم خودروهای حافظ محیط زیستی بسازیم که گازهای گلخانه ای تولید نکنند. علاوه برآن این خودروها طرح های جالبی خواهند داشت و در مقایسه با خودروهای فعلی امنیت بیشتری دارند.سلول سوختی این خودرو هیدروژن و اکسیژن را به آب تبدیل می کند. در مرحله بعد موتور الکتریسته را به نیروی لازم برای موتور تبدیل می کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حافظ قرآن با پوشش لات‌ها در تلویزیون!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 برنامه‌های صداوسیما برای جذب مخاطب دست به اقدامات غیرمنتظره‌ای می‌زنند و در تازه ترین این اقدام‌ها شخصی تحت عنوان حافظ قرآن به نام داش بهرام به تلویزیون آورده شد که پوشش جاهل‌ها و لات‌ها را داشت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پهپادهای مینیاتوری مجهز به هوش مصنوعی ساخته شد
  • جایگاه‌های سوخت‌گیری ویژه مسافران نوروزی در هرمزگان
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند
  • سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد!
  • جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد | فهرست و آدرس جایگاه های منتخب در این ۳ استان را ببینید
  • جایگاه‌های سوخت‌گیری ویژه مسافران نوروزی استان‌های طرح کدینگ اعلام شد
  • اعلام فهرست جایگاه‌های سوختگیری ویژه مسافران نوروزی استان‌های طرح کدینگ
  • جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
  • حضور حافظ قرآن با پوشش لات‌ها در تلویزیون!
  • پایش مشترک مراکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان ارومیه