Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، با بیان اینکه این قشر از فداکارترین و شجاع ترین مردم این شهر هستند، اظهار کرد: از  محمدرضا صفدریان قهرمان یخ نوردی جهان تا اسماعیل سلیمانی پور آتش نشان فداکاری که در ایام مرخصی خود و در سفر، وظیفه شناسی خود را فراموش نمی کند و کودک پنج ساله ای را ایثارگرانه از خطر پرت شدن به پرتگاه نجات می دهد و خود مصدوم می شود، در آتش نشانی اصفهان حضور دارند و اصفهان به داشتن چنین آتش نشانانی افتخار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای آتش نشان و شهدای حادثه پلاسکو، افزود: حکایت این افراد، حکایت سرشار از حماسه، افتخار و دلیری است.

شهردار اصفهان با اشاره به برپایی نمایشگاه تکنولوژی، فناوری های نوین و استارتاپ ها در اصفهان افزود: در این نمایشگاه حدود 50 استارتاپ از اصفهان و مابقی از نقاط دیگر کشور و همچنین 30 شرکت دانش بنیان حضور داشته و توانستند از این فرصت به دست آمده استفاده و خدمات و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

نوروزی اضافه کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند به خوبی در میان جوانان و دانشگاهیان ایجاد انگیزه کرده، باعث کارآفرینی و تولید ثروت و در نهایت سبب ایجاد اشتغال شود و امیدوارم این نمایشگاه ها ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری آیین شناسنامه شهر از سوی شهرداری اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این مراسم با حضور خانواده معزز شهدا به خصوص خانواده شهیدان خرازی و غازی و با مشارکت فرماندهان دفاع مقدس از فرمانده لشکر تا فرمانده گردان، برگزار شد، از سردیس این دو شهید رونمایی و خاطرات دوران دفاع مقدس یادآوری شد.

شهردار اصفهان همچنین ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: مردم اصفهان به خوبی شهید طاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز را تشییع کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان خانواده دفاع مقدس دوران دفاع مقدس فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست بامداد امروز به منطقه بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند. منابع محلی نیز از حمله عناصر متجاوز به روستای المغیر واقع در شمال شرق رام الله خبر دادند.

این منابع تصریح کردند که درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در ورودی منطقه بیت امر به وقوع پیوست و متجاوزان به صورت گسترده از گازهای اشک آور استفاده کردند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور رفیدیا درگیر شده و آنها را به گلوله بستند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه بیرزیت در شمال رام الله یورش برده و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

خانه‌های شهروندان فلسطینی در خیابان التعاون واقع در نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست و تفتیش این خانه‌ها بودند.

در جریان حمله متجاوزان به منطقه بیتا در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران به وقوع پیوست.

کد خبر 6096782

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان