Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن خستگی ماساژ است که اگر این کار به درستی انجام شود فرد انرژی زیادی می‌گیرد و خستگی از بدنش خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

درمان درد شقیقه

گیجگاه یا شقیقه به قسمت‌های کناری سر در عقب چشم‌ها گفته می‌شود که ممکن است به علت‌های مختلفی دچار درد شود و اصولا در این نوع سردرد، یکطرف سر، درد می‌کند؛ برای درمان آن روغن بسباسه (پوست جوزبویا) را با روغن بنفشه مخلوط کنید و در سوراخ بینی هر طرف بینی که درد می‌کند بریزید، درمان دیگر داروی شافیه است که باید آن را به اندازه یک عدس با روغن بنفشه مخلوط کنید و در سوراخ بینی بریزید، همچنین قبل از حمام آب گرم روی سر بریزید و هنگام خروج از حمام پا‌ها را بشویید، برای درمان درد شقیقه ماهی تازه غیرپرورشی (طبیعی) بخورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماساژ در درمان چه بیماری‌هایی موثر است؟

یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن خستگی ماساژ است که اگر این کار به درستی انجام شود فرد انرژی زیادی می‌گیرد و خستگی از بدن او خارج می‌شود؛ علاوه بر این ماساژ دادن اضطراب را کاهش می‌دهند و اختلالات گوارشی را درمان می‌کند، همچنبن فیبرومیالژیا یا دردهای اسکلتی عضلانی را کاهش و سردرد را از بین می‌برد، علاوه بر این بیخوابی مربوط به استرس را کم می‌کند، سندروم درد میوفاسیال را درمان و صدمات بافتی را ترمیم می‌کند، آسیب‌های ورزشی را کاهش  و دردهای گیجگاهی را از بین می‌برد.

چند علت ایجاد خارش پوست بدن

بدن بسیاری افراد به دلایل مختلف دچار خارش می‌شود و باعث آزار آن‌ها است؛ از اصلی‌ترین علت‌های خارش کم کاری و پرکاری تیروئید است که اگر این خارش‌ها تدام داشته باشد باید به پزشک مراجعه کنید و به دنبال راهی برای درمان آن باشید، همچنین یکی دیگر از علت‌های خارش پوست کم خونی و فقر آهن است که با مصرف موادی مانند جگر، گوشت، پسته و مواد آهن ساز؛ کم خونی و هم خارش پوست را از بین می‌برید،   از علت‌های دیگر خارش پوست درماتیت،  اگزما،  عفونت،  خشکی ساده پوست و آلرژی است.

مزایای شیر برای پوست

شیر دارای خواص فراوانی است و هم برای بدن و هم برای پوست بسیار مفید است، خوب است بدانید شیر یکی از بهترین پاک کننده‌ها به شمار می‌رود و اگر پوستی شاداب می‌خواهید این ماده سفید رنگ را هر شب با پنبه روی پوست خود بمالید، علاوه بر این  شیر، منافذ پوست را می‌بندد و  رنگ پوست را بهبود می‌بخشد، بهترین نوع شیر، شیر خام و طبیعی است که مواد نگهدارنده ندارد، شیر خام را با پنبه روی صورت و گردن خود بمالید و سپس با آب بشویید.

علت گرفتگی عضلات پا چیست؟

برخی افراد به دلیل نوع فعالیتی که دارند عضلات پاهایشان می‌گیرد و دغدغه‌ای برای آن‌ها به شمار می‌رود، خوب است بدانید یکی از اصلی‌ترین علت‌های گرفتگی عضله پا، کمبود پتاسيم و کلسيم است، بهترین درمان برای از بین بردن این گرفتگی  مصرف روزی حدود يک پيمانه آب گوجه فرنگی  است چرا که این آب  سرشار از پتاسيم است و خطر بروز گرفتگی‌های دردناک عضله را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم معجزه

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم معجزه معرفی میکنیم چند بخش تقسیم کرد یکی از مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن راحتی از بین میبرد راحتی از بین میبرد جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت پماد خشخاش عمده چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید فروشگاه شیک کویین نمونه محصولات در کانال روبیکا و واتساپ برای شما عزیزان گذاشتم حتما به کانال ما سر بزنید شماره کانال 09031005468درخدمت شما هستیم

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل جلد قرمز

پاستور درجه یک مرهم قهوه ای مرهم سبز روغن آرگان عصاره شیرین بیان سفید آب نقره زرد چوبه خاکشیر ارچ

ویژگی کرم معجزه گیاهی ضد لک و کک لک های بارداری از بین بردن جای جوش صورت پاکسازی پوست صورت کاهش دهنده عالی سیاهی دور چشم ضد التهاب و درمان آفتاب سوختگی پیشگیری کننده چین و چروک صورت ترمیم کننده سلول های آسیب دیده میزان رضایت بالا اثر بخشی بعد از 7 روز مواد گیاهی روغن هسته انگور روغن نارگیل عصاره شیر الاغ کرم دست ساز است ویتامینe کرم گلدن شاین عمده ضد لک کاربرد چیست؟

چگونه معجزه دست ساز مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب( کرم معجزه با صابون رزد چوبه ) شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم وایت رز را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم معجزه وی ای پی روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان خوب مصرف کنید

خواص کرم معجزه با صابون صندل اصل 

خواص کرم معجزه را میتوان به چند بخش تقسیم کرد که مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن برایپوست صورت و حتی پوست بدن هم میباشد ، این کرم با کاهش رنگدانه های پوست و ترمیم مجدد آن لک های قدیمی که شامل لک های دوران بارداری و یا لک های آفتاب سوختگی میباشد را به راحتی از بین میبرد ، همچنین اگر مرتب جوشمیزنید و نمیدونید چیکار کنید ترکیبی از صابون معجزه و همچنین این کرم یک راهکار تست شده و جوابگو برای این مشکل شماست

کرم معجزه شب چه عوارضی دارد

همونطور توضیح دادیم عوارض معجزه دست ساز فیک خرید کرم هست که پوست دوچار مشکل میکنند

پیشنهاد بنده این هست که در صورتی که پوستتان لک ندارد از کرم های ضد لک حتی گیاهی استفاده نکنید از محصولات کرم های ابرسان تهیه کنند در فروشگاه شیک کویین خرید کنید.کرم وایت رز عمده  موجود هست.

 

 

خواص کرم دست ساز گیاهی چیست؟

1- روشن کننده و ضد آکنه قوی پوست

2- مناسب برای لک و جای جوش

3- کاهش منافذ باز پوستی

4- لیفت کننده و سفت کننده پوست

5- از بین برنده لک صورت

6- کاملا گیاهی

7- مناسب برای خانم ها و آقایان

کاربرد کرم معجزه شب چیست؟

فرق کرم وایت رز و کرم معجزه

دیگر خبرها

  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • کرم معجزه
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش