Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:12:13 GMT

بالاخره پای بازی نقاب‌ها به تلویزیون باز شد+تیزر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۱۷۴۱

بالاخره پای بازی نقاب‌ها به تلویزیون باز شد+تیزر

‍‍‍‍‍‍

«بازی نقاب‌ها» از  امشب(شنبه هفتم مهرماه) ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، «بازی نقاب‌ها» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی مهام که چندی پیش قرار بود روی آنتن برود و به دلیل باقی ماندن مراحل فنی و آماده نبودن در پخش دچار تعویق شد از امشب ساعت 21:30 روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این سریال که تیتراژ آن را سالار عقیلی خوانده؛ آمده: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می‌گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده‌اند با هم وصلت می‌کنند و ... آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی،  لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی، سیما خضرآبادی و ...  از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

سریال «بازی نقاب‌ها» کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما  که شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می‌شود. خلاصه هفتگی این سریال پنجشنبه‌ها ساعت 21:30 و بازپخش آن در ساعت‌های 1:30، 12:15 و 16:15 روز بعد خواهد بود.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده: علی مهام ، کارگردان: سیروس حسن پور، مشاور پروژه : رضا ابوفاضلی، نویسنده: بهنام علیزاده، مجری طرح: ذوالفقار قاسمی قزلچه، مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، تصویربرداری: سجاد حیدری و امیرحسین دیباج، صدابردار: رضا کنشلو و مجتبی حبیب اللهی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: امین عابدی، موسیقی: فرید سعادتمند خواننده: سالار عقیلی، ناظر کیفی فیلمنامه: دکتر محمود اربابی، طراح تیتراژ: صالح کشوردوست، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل از تلویزیون +پخش از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات

پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس از ساعت ۲۱:۰۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و نیوکاسل امشب _شنبه بیست و ششم اسفند_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس از ساعت ۲۱:۰۰ با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و نیوکاسل

جام حذفی انگلیس (منچسترسیتی - نیوکاسل) ساعت ۲۱:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 736580

دیگر خبرها

  • بالاخره تکلیف سریال جومونگ جدید روشن شد ؛ تاریخ و ساعت دقیق پخش
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۷ اسفند از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون + جزئیات پخش
  • پخش فیلم‌های سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون+ جزئیات
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در نوروز تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل از تلویزیون +پخش از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه ؟ | آخرین خبرها از ساخت سری جدید این سریال | ببینید