Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما  معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی  با اشاره به وجود47خانه  کوچک معلولان کم توان ذهنی در کشور  افزود خانه کرمان با  ایده هایی نو  الگو ی مناسبی  در کشور است
آقای نحوی نژاد افزود خیر کرمانی این خانه کوچک معلولان ذهنی رابا اعتبار 60میلیون تومان در زیربنای 350 مترمربع ساخته و تجهیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بگفته وی معلولان کم توان ذهنی با مراجعه به بهزیستی ، براساس نوع شرایط و تشخیص کمیسیون پزشکی ICS به این خانه ها ارجاع داده می شوند.

 صادق زاده  مدیر کل بهزیستی  هم با اشاره به متفاوت بودن این خانه نسبت به دیگرخانه های کوچک استان کرمان گفت: این مرکز تفکر پیشرفته و مترقی را در  مقطع کوتاه برای معلولان ذهنی با هدف استقلال بخشی آنها در جامعه در نظر دارد و این تفکرات با مشارکت های خیران انجام می شود.

در ادامه معاون امور توانبخشی  سازمان بهزیستی   روند اجرای طرح آب درمانی در کرمان را بررسی کرد

 کار ساخت این مرکز از سال 95 آغاز شده  وبا زیربنای 2 هزار و 800 مترمربع و با اعتبار  5 میلیارد تومان 95 درصد پیشرفت دارد 

ساختمان مرکزآب درمانی  در کرمان بهمن امسال به بهره برداری می رسد اما برای تجهیز آن به  15 میلیارد تومان   اعتبار نیاز است

آقای نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی  با اشاره به ویژگیهای خاص این مرکز اب درمانی افزود با توجه به قرار گرفتن بخشهای  درمانی این مرکز در کنار بخشهای توانبخشی  وطراحی فعالیتهای در آب خاص  ،محل اقامتی معلولان  استانهای همجوارهم به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خانه کوچک معلولان خفیف اب درمانی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد