Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@22:27:59 GMT

ترابزون با دو ستاره ایرانی مقابل کاظم پاشا

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۱۸۰۴

ترابزون با دو ستاره ایرانی مقابل کاظم پاشا

به گزارش خرداد از ورزش سه، مجید حسینی به خاطر مصدومیتی که در تاشکند گریبانگیرش شد در دو بازی مهم و حساس ترابزون مقابل آلانیا و گزتپه غیبت داشت که همین امر باعث شد تا خط دفاع "بوردو-ماوی ها" متزلزل تر از همیشه نشان دهد تا دو شکست متوالی در کارنامه این تیم به ثبت برسد.

 


دو شکستی که تلخی های زیادی برای یانال کارامان و طرفداران ترابزون داشت چون باعث شد این تیم تا رده یازدهم جدول سقوط کند و از رسیدن به جمع تیم های مدعی فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب رقابت های سوپرلیگ در حالی دوباره از سر گرفته می شود که در یکی از مهم ترین بازی ها ترابزون در سنول گونش استادیوم این شهر میزبان کاظم پاشا خواهد بود، جدالی که برتری در آن از اهمیت بالایی در سرنوشت این تیم برخوردار است.

 


در آستانه این بازی رسانه های ترک از آمادگی بالای هر دو ستاره ایرانی ترابزون خبر داده و بیشتر از وحید امیری بازگشت مجید حسینی به ترکیب اصلی را برگ برنده کارامان در جدال امشب دانستند. امیری و حسینی برحسب گزارشی که سایت ترابزون از آخرین تمرینات این تیم منتظر کرد جزو برنامه های اصلی سرمربی در ترکیب 11 نفره بازی امشب بودند تا برای اولین بار ترابزون با دو ستاره ایرانی گام به میدان بگذارد.

 

 

باشگاه ترابزون در فاصله چند ساعت تا بازی با کاظم پاشا پوسترهای ویژه برای این دیدار منتشر کرد که تصویر ستاره های ایران در آن گنجانده شده بود، اقدامی که نشان می دهد هر دو ملی پوش در ترکیب ثابت حضور دارند.

 

 


برچسب ها: مجید حسینی ، فوتبال ، ورزش

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجید حسینی فوتبال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هفته قبل و بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور فرصت عالی برای رسیدن به صدر داشت، ولی نتوانست از پس سپاهان بربیاید تا کورس سرخابی‌ها در راه قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان اوسمار که در دو بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشدند، درحالی برای بازی با نساجی راهی مازندران شدند که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز بیرون از خانه دارند. پرسپولیس برای بازی امروز با نساجی، امید عالیشاه ستاره و کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز برای قرمز‌ها به میدان برود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای بازی امروز از وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و ستاره باتجربه سرخ پوشان با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر که شادی بعد از گلش در بازی با صنعت نفت حسابی جنجال به پا کرده بود و در بازی با سپاهان محروم بود، بعد از یک جلسه محرمیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین هنانوفی خواهد شد که در بازی با سپاهان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفته بود.

پرسپولیس برای بازی با نساجی به غیر از عالیشاه غایب دیگری ندارد، ولی دیشب خبر رسیده که اوستون اورونوف ستاره تکنیکی پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده و ممکن است شرایط بازی کردن مقابل نساجی را نداشته باشد. با وجود سرماخوردگی، به احتمال زیاد اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ولی اگر مشخص شود که او شرایط بازی کردن نداشته باشد، از بین سعید صادقی و محمد خدابنده لو یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نساجی به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس