Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
تازه‌ترین تجربه کارگردانی فاتح آکین، فیلمساز ترک‌تبار آلمانی با نام «دستکش طلایی» در آینده نزدیک آماده نمایش می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ایران‌آرت، تریلر ترسناک «دستکش طلایی» بر اساس رمانی پرفروش به همین نام از هایتنس اشترونک ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده 56 ساله آلمانی این کتاب را با الهام از ماجرای واقعی فریتس هونکا، قاتل زنجیره‌ای چهار زن بدنام منطقه چراغ قرمز هامبورگ در دهه 1970 نوشته که در 2016 منتشر شد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

فیلمبرداری دهمین تجربه کارگردانی آکین اوایل تابستان امسال در هامبورگ آغاز شد و حدود 45 روز ادامه داشت. فیلمساز 45 ساله آلمانی فیلمنامه «دستکش طلایی» را خودش نوشته و با فیلمبردار همیشگی‌اش راینر کلاوسمان همکاری کرده است. یوناس داسلر نقش هونکا را در فیلم ایفا می‌کند و نام آن هم به کافه محل قرار قاتل به قربانیانش اشاره دارد.

آکین ترک‌تبار که چهره محبوب جشنواره‌های مهم از جمله کن، برلین و ونیز است، به احتمال فراوان از «دستکش طلایی» در یکی از دو جشنواره برلین یا کن رونمایی می‌کند. او سال گذشته «در محوشدگی» را در جشنواره کن فرانسه داشت و با آن جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را از مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب به دست آورد.

«لبه بهشت»، «مقابل دیوار»، «برش» و «آشپزخانه روح» از مهم‌ترین فیلم‌های کارنامه آکین با بیش از 45 جایزه و 35 نامزدی است. او «دستکش طلایی» را با مشارکت دو میلیون دلاری صندوق‌های سینمایی دولت آلمان ساخته و برادران وارنر و مچ فکتوری حقوق پخش داخلی و بین‌المللی آن را در اختیار دارند.

در همین زمینه: بروس درن جایگزین برت رینولدز در فیلم کوئنتین تارانتینو مل گیبسون | مامور بازسازی این گروه خشن ناکامی مایکل مور در گیشه | فروش سه میلیون دلاری مستند ضدترامپ

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم این پیکارها، محمدسروش رنجبر فرنگی کار ملی پوش همدان، رازمیک کوردیان از ارمنستان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این وزن، آلبرت واردانیان از ارمنستان و مهرداد کولیوند از ایران مشترک سوم شدند.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی