Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- یک باب مدرسه هشت کلاسه خیرساز با اعتبار 17 میلیارد ریال صبح امروز (شنبه) با حضور مسئولان شهرستانی در حسن آباد فشافویه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش حسن آباد فشافویه روز شنبه در مراسم بهره برداری از این مدرسه خیرساز اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 800 متر مربع و با اعتبار 17 میلیارد ریال طی یک سال احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی حیدری با بیان اینکه مدرسه ابتدایی «ندای یک» دارای 950 متر مربع زیر بنا است، عنوان کرد: این مدرسه در 2 طبقه احداث شده و دارای هشت کلاس درس، دفتر مدیر و دبیران، حیاط، نمازخانه، کتابخانه، سرویس بهداشتی، آبخوری، بوفه، انبار و خانه سرایداری است.
حیدری ادامه داد: تجهیزات این مدرسه ابتدایی نیز توسط اداره کل نوسازی استان تهران تامین شده است و در حال حاضر 320 دانش آموز پسر در یک شیفت تحصیل می کنند.
وی با اشاره به اینکه بخش حسن آباد فشافویه به دلیل وجود شهرک صنعتی شمس آباد سالانه شاهد افزایش هشت درصدی جمعیت دانش آموزی است، اظهار داشت: این بخش در حال حاضر دارای هشت مدرسه 2 شیفته است و چاره ای جز افزایش تعداد کلاس درس نداریم.
آموزش و پرورش بخش حسن آباد فشافویه دارای 11 هزار و 621 دانش آموز، 28 مدرسه ابتدایی، 10 مدرسه متوسط اول و پنج مدرسه متوسط دوم است.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مدرسه خيرساز حسن آباد فشافويه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر