Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران-مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون از کمک بیش از ۶۰۰ میلیون ریالی توسط خیران و مردم به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید خبرداد.

علی طالبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: با مشارکت خیران، کمک های مردمی جشن مهر و مساعدت فرمانداری شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای رفع نیاز دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی جمع آوری و در بین آنان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از میان این کمک ها ۴۰۰ کارت هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار ریال در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد تا اینکه این افراد بر اساس سلیقه و علاقه خود مایحتاج تحصیلی را خریداری کنند چراکه در چنین اقدامی منزلت دانش آموزان نیز حفظ می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه اقدامات جزیره ای مانع از رعایت عدالت و کیفیت در توزیع اعتبارات و تامین نیاز می شود، تصریح کرد: جمع آوری متمرکز و توزیع توسط متولیان خاص در هر منطقه به توزیع عادلانه و توجه به همه نیازمند می شود.

وی از جمع آوری کمک های مردمی در طول سال تحصیلی خبرداد و گفت: جهت رفع مشکلات اقتصادی دانش آموزان و تامین نیازهای موردی این دسته از دانش آموزان در طول سال تحصیلی نیز خدمات ارایه می شود و علاوه بر این کمک های مردمی برای شب عید دانش آموزان توسط اولیای مدرسه و خیریه ها نیز جمع آوری خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد خیریه ای در فرهنگ سازی برای کمک به دانش آموزان نیازمند و جمع آوری کمک ها نقش موثری داشته اند، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری و خیریه های شهرستان در جمع آوری کمک های مردمی پیشتاز هستند و سالیانه این کمک ها افزایش یافته است.

وی یادآورشد: کمک های کمیته امداد امام خمینی(ره) به تنهایی قادر به تامین تمامی نیاز دانش آموزان نیست و بدون مشارکت مردمی نیازهای مددجویان رفع نمی شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایتام و نیازمندان تيران و كرون دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، محمود مشکی در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می‌دهد.
مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه‌ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.
مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است