Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:57:29 GMT

850 کیلو مواد پروتئینی در دماوند و پردیس معدوم شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۲۲۰۸

850 کیلو مواد پروتئینی در دماوند و پردیس معدوم شد

تهران- ایرنا- سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان های دماوند و پردیس از ضبط و معدوم سازی 850 کیلوگرم مواد پروتئینی غیربهداشتی، تاریخ منقضی و فاسد از مراکز عرضه و رستوران های موجود در این دو شهرستان طی دو ماه اخیر خبر داد.

محمد گلشنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص فعالیت های اخیر این نهاد اظهارداشت: همچنین در دهه اول محرم نظارت های بهداشتی و برقراری اکیپ (گروه)های گشتی سطح شهر، بازدید از مراکز عرضه مواد پروتئینی و نیز برخورد با موارد کشتار غیرمجاز تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی دهه اول محرم در نظارت و بازرسی از 600 راس دام 80 مورد معدوم سازی اندام دام انجام شد.
به گفته وی با حضور در هیات های مذهبی شهرستان های دماوند و پردیس راهکارها و پیشنهادهای لازم برای رعایت نکات و مسائل بهداشتی و نحوه نگهداری لاشه های دام که با عنوان نذورات اهدا می شود ارائه شد.
وی همچنین درخصوص واکسیناسیون دام عشایر در منطقه لار توضیح داد: به منظور حمایت از دام عشایر 208 هزار نوبت مایه کوبی دام برای مقابله با انواع بیماری ها انجام شد.
شهرستان های دماوند و پردیس در شمال شرق پایتخت واقع شده اند.
تهرام/7246/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معدوم سازي مواد غير بهداشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد

صیادی گفت: این مقدار مواد غذایی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری از سطح واحدهای صنفی استان البرز جمع آوری شد.

او افزود: در این مدت ۷۲هزارو۶۹۶ مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از سطح واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی این استان به عمل آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۲هزارو۱۲۳ واحد صنفی متخلف استان طی مدت مذکور به مراجع قضایی معرفی شدند و نسبت به پلمب ۲۶۶ واحد متخلف اقدام شد.

صیادی افزود: در اجرای طرح نوروزی ۱۰۷ هزارو۴۰۸ مورد کنترل کیفی مواد غذایی و محیط واحدهای تجاری و صنایع غذایی البرز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در جاسک
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند