Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،از هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور فردا تیم‌های نفت وگاز گچساران وپاس همدان به مصاف هم می‌روند.
این دیدار فردا یکشنبه ۸ مهر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.
آقایان شاهین یزدانی، داوود عروجلو، مجتبی کامرانی و فرهاد قاسمی با نظارت محمدحسن ابراهیمی قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد لیگ دسته دو فوتبال کشور نفت و گاز گچساران پاس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین رضائیان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم. در دیدار فردا هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم اما قطعا با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: قطعا فردا روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملا متفاوت خواهد بود. فراموش نکردیم که در تورنمنت اردن قطر را با چهار گل شکست دادیم اما در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام بنابراین در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت تلاش خواهیم کرد سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کد خبر 6062355

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)
  • محبوب‌ترین ستاره تیم ملی در ترکمنستان کیست؟
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است