Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@02:32:06 GMT

انتخاب همسر؛ تنها انتخاب هدفمند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۲۲۴۳

انتخاب همسر؛ تنها انتخاب هدفمند

به گزارش ایکنا ازاستان مرکزی، حجت‌الاسلام علی نیک‌عهد، مدیر همسان‌گزینی تبیان نمایندگی آفتاب در استان مرکزی صبح امروز 7 مهرماه در اولین نشست رابطین فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان که با محوریت همسان‌گزینی، انتخاب آگاهانه و ازدواج پایدار در کانون زندگی پایدار واقع در دانشگاه آزاد اسلامی اراک واحد قنات برگزار شد، اظهار کرد: سایت « تبیان همسان» از خرداد‌‌ماه سال 94 با همکاری وزارت ورزش و جوانان به شکل رسمی با همکاری شبکه معرفان و مشاوران معتمد آغاز شده است و تنها مرکز معتبر و مورد تایید نهادهای حاکمیت از قبیل قوه قضائییه، پلیس فتا، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای فرهنگ عمومی کشور است که جلب اعتماد بسیاری را فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استان مرکزی دارای 350 هزار دانشجو، 7 هزار استاد و 4 هزار شاغل مجرد در دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.
مدیر همسان‌گزینی تبیان نمایندگی آفتاب در استان مرکزی افزود: تنها انتخاب هدفمند، انتخاب همسر است که باید آگاهانه انجام شود و در این راستا سعی نمودیم با راه‌اندازی سایت همسان‌گزینی تبیان در استان اقدامی را در جهت انتخاب آگاهانه و ازدواج پایدار انجام دهیم.
حجت‌الاسلام نیک‌عهد بیان کرد: استان مرکزی پس از استان‌های تهران، البرز، اصفهان و همدان پنجمین استان است که در زمینه همسان‌گزینی با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره کل تبلیغات اسلامی استان موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان را راه‌اندازی کرده است.
مدیر همسان‌گزینی تبیان نمایندگی آفتاب در استان مرکزی افزود: این واحد در استان مرکزی به مدت سه ماه است که راه‌اندازی شده و نزدیک به 300 نفر در آن ثبت‌نام کردند.
وی اظهار کرد: روش همسان‌گزینی تلفیقی از روش‌های سنتی و مجازی بوده و اولویت با مجردین ازدواج اولی شاغل در دستگاه‌های اجرایی که نسبت به اشتغال با دغدغه کمتری مواجه هستند، می‌باشد.
مدیر همسان‌گزینی تبیان نمایندگی آفتاب در استان مرکزی گفت: ثبت‌نام متقاضیان از طریق سامانه مجازی همسان‌گزینی تبیان با کد اختصاصی 33397 طی 14 مرحله به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.
حجت‌الاسلام نیک‌عهد بیان کرد: پس از پایان ثبت‌نام تست روان‌شناسی و دریافت کد رهگیری برای انجام مصاحبه، بررسی کارشناسی پرونده با راستی‌آزمایی و انجام مصاحبه حضوری و معرفی هم‌کفو با اطلاع و نظارت کامل خانواده‌ها به صورت رایگان، شرکت در کارگاه آموزشی توجیهی ازدواج به صورت اختیاری و شرکت در آموزش غیر‌حضوری با تهیه کتاب همسان‌گزینی تبیان که برای اولین‌بار در کشور به چاپ رسیده است، برای افراد انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: در روش همسان‌گزینی رعایت شئون شرعی، اخلاقی و علمی مد‌نظر است. سایت تبیان هیچ‌گونه فعالیتی در ازدواج موقت و چند همسری انجام نمی‌دهد.
مدیر همسان‌گزینی تبیان نمایندگی آفتاب در استان مرکزی افزود: اطلاع‌رسانی کامل و گویا از طریق نصب بنر، بروشور، استفاده از فضای مجازی و تاکید به مجردین دستگاه مربوطه لازم است به همین دلیل همکاری رابطین فرهنگی دستگا‌ه‌های اجرایی حاضر در این جلسه در کارگروه آموزش و تبلیغات، نظارت و پیگیری و همچنین جلب مشارکت‌های مردمی و اجرایی امور لازم است.
به گزارش ایکنا؛ از مصوبات این جلسه می‌توان به تشکیل و تعیین مدیر کارگروه‌های آموزش و تبلیغات، نظارت و پیگیری و جلب مشارکت‌های مردمی و امور و همچنین دبیر و منشی جلسه و همچنین اطلاع‌رسانی موضوع این نشست توسط رابطین به دستگاه اجرایی مربوطه و انجام اقدامات لازم اشاره کرد.
همچنین مقرر شد، ابتدای هر ماه نشست رابطین دستگاه‌ها برای این موضوع برگزار و هماهنگی‌های لازم به منظور تشکیل جلسه گفتمان و پرسش و پاسخ در دستگاه مربوطه برای تبیین و تشریح افکار عمومی و به این واحد اعلام شود. جلسه بعدی این نشست در اول آبان‌ماه از ساعت 9 الی 11 برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی استان مرکزی همسان گزینی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند. البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ است.

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، ‌می توانند جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

تبصره ۲ - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره ۴ –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۶ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۷ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

کد خبر 849448 منبع: تسنیم برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • اسرائیل از آغاز «حملات هدفمند» در رفح خبر داد
  • ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند