Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ایرج حریرچی مدیرکل وزارت بهداشت در  بازدید از پروژه های بیمارستانی در دست ساخت در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: بیمارستان قلب خرمشهر به عنوان یکی از بیمارستان های بی نظیر خوزستان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است و بخش های جراحی و آنژیو قلب را با بهترین امکانات شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریرچی افزود: با توجه به وجود دانشکده علوم پزشکی در منطقه و ساخت و احداث مراکز تخصصی و فوق تخصصی در منطقه تلاشمان آنست که ۸۰ درصد از خدمات تخصصی در خود شهرهای آبادان و خرمشهر به مردم ارائه شود تا مردم مجبور نباشند زیاد به مرکز استان سفر کنند.

وی  درباره درآمد حاصل از توریست درمانی گفت: ما به عنوان یک منبع درآمدزا به آن نگاه می کنیم و با توجه به تجربه ای که کشور و به خصوص استان خوزستان در این باره دارد بعنوان یکی از منابع درآمدی برای جامعه پزشکی به آن پرداخته می شود .

مدیرکل وزارت بهداشت همچنین کمبود پزشک و پرستار را اصلی ترین مشکل  کشور  دانست و افزود: اگر چه در خوزستان کمبود پرستار وجود دارد اما در اقدامی شایسته ۳۰ درصد از ظرفیت دانشگاه ها به تربیت پرستار اختصاص داده شده که برای شهرهای آبادان و خرمشهر سهمیه بیشتری  در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز مردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کمبود پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • اوج گیری گرما در اروند
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک