Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن مسلمان بعد از جدایی از پرسپولیس با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرارداد بست و در بازی های این فصل نتوانست نظر مساعد سرمربی این تیم را تامین کند و این روز ها تهدید به جدایی شده است.

امید نمازی سر مربی تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین بازی این تیم یادآور شده است که مسلمان باید خود را به شرایط ایده آل برساند در غیر اینصورت از ترکیب 18 نفره این تیم هم خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مسلمان در فصل گذشته توانست با وجود نیمکت نشینی در بازی های پایانی عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را بدست بیاورد و سال قبل هم از مهره های تاثیر گذار پرسپولیس بود و این نشان می دهد برانکو همانطور که محسن را احیا کرد در نابودی او نیز نقش داشته و مسلمانِ پرسپولیس 180 درجه با مسلمانِ ذوب آهن تفاوت داشته است.

بیشتر بخوانید:

مقصد احتمالی محسن مسلمان مشخص شد مسلمان غیر مستقیم پرسپولیس را تهدید کرد جُرم مسلمان و حکم بی اساس برانکو

انتهای پیام/

مسلمان در آستانه جدایی از ذوب آهن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده‌ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد، ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد