Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، «کلینت ایستوود» بعد از شش سال با فیلم قاچاقچی «The Mule» باز می‌گرددبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم جدید "کلینت ایستوود" کارگردان و هنرپیشه فیلم های «خوب بد جلف» و «دختر میلیون دلاری» که جایزه اسکار بهترین کارگردانی را برای این آثار در کارنامه دارد، قرار است ۱۴ دسامبر  (۲۳ آذر) امسال به روی پرده‌های سینما برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم سینمایی قاچاقچی «The Mule» داستان ارل استون با بازی کلینت ایستوود را روایت می‌کند. زمانی که در ۸۰ سالگی او شکسته، تنها و تحت فشار کاری است، کارتل مواد مخدر در مکزیک به او پیشنهاد شغلی برای حمل یک محموله مواد مخدر می‌دهد. با این حال، او نمی‌داند که قرار است برای کارتل مواد مخدر مکزیک کار کند. پس از اینکه استون توانست نظر کارتل مکزیک را به خود جلب کند، حال او نظر کالین بیتز از سازمان DEA را نیز به خود جلب کرده که استون را تحت نظر خود دارد.

علاوه بر ایستوود، بردلی کوپر، دایان ویست، مایکل پنیا، لارنس فیشبرن، آلیسون ایستوود، تیسا فارمیگا، ایگناسیو سریچیو، لورن دین، ویکتور راسوک و مانی مونتانا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم قاچاقچی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نیک شنک که نویسندگی فیلم Gran Torino (گرن تورینو) برعهده داشته است، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Mule را بر عهده داشته است.

این فیلم، اولین فیلمی است که کلینت ایستوود بعد از فیلم Trouble with the Curve (مشکلی با منحنی) در سال ۲۰۱۲،‌ در آن به ایفای نقش پرداخته است. او طی این سال‌ها بیشتر کارگردانی چند فیلم را انجام داده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)