Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@06:11:40 GMT

مدیران کلیدی نفت رفتنی شدند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۲۵۱۵

مدیران کلیدی نفت رفتنی شدند

رویداد24 در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که چندی پیش به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید، افرادی که بازنشسته شده‌اند دیگر نمی‌توانند در سمت‌های مدیریتی مگر با عنوان مشاور به فعالیت مشغول باشند.

بر اساس تبصره 1 این قانون به کارگیری بازنشستگان در نیرو‌های مسلح با مجوز فرمانده معظم کل قوا، به کار گیری بازنشستگان وزارت اطلاعات تا سقف یک درصد (۱٪) از مجموع نیرو‌های شاغل رسمی این وزارتخانه در هر رده مدیریتی صرفا در وزارتخانه مذکور مجازاست و جانبازان بالای پنجاه درصد (۵۰٪)، آزادگان بالای سه سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق قانون یاد شده برخی مدیران و معاونت‌های نفتی نیز در لیست بازنشسته‌ها قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حبیب الله بیطرف معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت، حمیدرضا عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، رضا نوروززاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بیژن عالی‌پور مدیر عامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب از جمله مدیران وزارت نفت هستند که به سن بازنشستگی رسیده و باید این وزارتخانه را ترک کنند به استثنای حسین کاظم پوراردبیلی نماینده ایران در هیات عامل اوپک که به سن بازنشستگی رسیده، اما چون سمت او دولتی محسوب نشده و حقوقی هم از وزارت نفت دریافت نمی‌کند، مشمول این قانون نمی‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها