Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه ارومیه محمدرضا شیدایی، سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه انتخاب و از زحمات مرتضی عبدالهی شریف تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ارومیه، مراسم تودیع و معارفه، سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه صبح امروز با حضور مسئولین استانی و دانشگاه، رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه و نماینده مردم شهر ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای مراسم رحیم حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مرتضی عبدالهی شریف و برای محمدرضا  شیدایی آرزوی موفقیت را از خداوند منان خواستار شد.

رحیم حب نقی بیان کرد: از همه نهاد‌های دانشگاه صنعتی ارومیه خواستارم از محمدرضا  شیدایی حمایت کامل را داشته باشند تا کار در جهت ارتقای دانشگاه صنعتی ارومیه پیش برود. اگر دانشگاه کارش را خوب انجام بدهد قطع به یقین آثارش در جامعه ظاهر خواهد شد.

 در ادامه این مراسم نادر قاضی پور، نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به اهمیت علم در اسلام پرداخت و گفت: از ابتدای نازل شدن قرآن تا اکنون علم از نظر خداوند در جایگاه بالایی قرار دارد نگاهمان به عرصه علم باید متفاوت باشد.

نادر قاضی‌پوردرادامه تصریح کرد: از رئیس دانشگاه ارومیه تشکر می‌کنم که ارتباط حوزه و دانشگاه را بهبود بخشیده است، ولی ارتباط دانشگاه با صنعت نیز باید بهتر از الان باشد.

قاضی پوربا اشاره به طرح آمایش آموزش عالی تصویر شده از جانب دولت خاطرنشان کرد: طرح آمایش، طرح خیانت به شهرستان‌ها می‌باشد که توسط دولت روحانی تصویب شده است.   وی در ادامه تأکید کرد: مگر دانشگاه صنعتی ارومیه با دانشگاه‌های پایتخت چه فرقی دارد که این دانشگاه را در طرح آمایش محلی حساب کرده است؟ آیا دانشجویان اساتید این دانشگاه از لحاظ رتبه بندی علمی سطح پایینی را از پایتخت نشینان دارند.

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ماهیت طرح آمایش از ابتدا قرار بر این بود که دانشگاه‌های ضعیف را از لحاظ علمی قوی‌تر کند و به سطح ملی برساند، ولی الان برعکس میباشد.  
 قاضی پور با اشاره به نقش مسئولین دانشگاهی در تربیت مسئولین آینده نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: شما دانشگاهیان دانشجو تربیت می‌کنید حواستان باشد که برای آینده این نظام اسلامی جوان انقلابی و مومن و متعهد را تربیت کرده باشید.

 وی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی نظام و مشکلات معیشتی مردم گفت:  امروز کشور ما در پیچ تاریخی قرار دارد این را دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که ما تا آخرین قطره خون پای انقلاب و خون شهدای خود ایستاده ایم و در مقابل  کشور‌های سست عنصری مثل عربستان و آمریکا و اسرائیل پابه عقب نخواهیم گذاشت.    
 در ادامه مراسم مرتضی عبداللهی شریف رئیس سابق دانشگاه صنعتی ارومیه ضمن قدردانی از همه مهمانان و مسئولین حاضر در مراسم گفت: بسیار خرسندم که ۱۱ سال در عرصه علم برای دانشجویان در این دانشگاه خدمت کردند و این را مطمئن باشید هیچ وقت ارتباط خود را با این دانشگاه  قطع نخواهم کرد.

رئیس سابق دانشگاه صنعتی ارومیه تصریح کرد: از کلیه همکاران در خصوص نهاد نمایندگی رهبری در نهایت تقدیر و تشکر را دارم که در طول ۱۱ سال کنار هم توانستیم دانشگاه صنعتی را ارتقا ببخشیم.
 در پایان مراسم محمدرضا شیدایی  به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه انتخاب شد.

 محمدرضا شیدایی سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه در اولین سخنرانی خود در این دانشگاه گفت:  همه ما باور داریم که جابجایی در سازمان‌ها و نهاد‌ها امری طبیعی است و تنها شرط پویایی و تحرک در نهاد‌ها را در این میبینم که مسئولیت را  به چشم یک نعمت و امانت الهی ببینیم فقط برای خدمتگزاری به خلق الله تلاش  کنیم.

محمدرضا شیدایی در ادامه افزود: همه ما می‌دانیم تحولات و حل مشکلات جامعه متاثر از عملکرد دانشگاه‌ها است پس باید با نگاه عالمانه و هوشمندانه به دانش محوری و معنویت در دانشگاه‌ها شاهد تربیت جوانانی باشیم که متخصص و متعهد و امیدوار و با انگیزه و با نشاط آماده برای قبولی مسئولیت‌های خطیر در جامعه و حل مشکلات موجود در جامعه باشند.

 شیدایی در ادامه تاکید داشت: با همدلی و همفکری همه عزیزان در دانشگاه و تعامل سازنده با نمایندگی، ولی فقیه به استانداری و دستگاه‌های ذیربط در استان گام‌های بزرگی برای حل مشکلات موجود خواهیم برداشت.

سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه در ادامه با اشاره به چالش جدید این دانشگاه گفت: چالش جدید دانشگاه صنعتی ارومیه  کمبود فضای فیزیکی می‌باشد که با استاندارد‌های حداقل موجود خیلی فاصله دارد.   وی افزود: علی‌رغم وجود هیئت علمی جوان در بدنی دانشگاه صنعتی ارومیه و همکاران دلسوز و پرکار و دانشجویان با انگیزه و تلاش کرد کمبود فضای فیزیکی را سدی بزرگ در مقابل این ظرفیت‌ها می‌بینیم.

شیدایی در خاتمه گفت: در اولویت برنامه بنده برای این دانشگاه حل مشکل کمبود فضای فیزیکی می‌باشد و امیدواریم مسئولین استانی وزارت علوم همکاری‌های لازم را در آینده  با این دانشگاه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی ارومیه رئیس دانشگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6089536

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟