Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون بهداشتی این دانشگاه در جیرفت از خدمات مسعود مطهری تقدیر و نادر پورجمالی را به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه طرح تحول سلامت در جنوب کرمان افزود: پروژه های بزرگی در سطح دانشگاه رو به اتمام هستند که با حضور وزیر محترم بهداشت به زودی به بهر برداری می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکارم با اشاره به نتایج خوب سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به جنوب کرمان و نگاه ویژه ایشان به منطقه برای رفع کمبودها تصریح کرد: دولت اهتمام ویژه بر رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی داشته و با اجرای طرح تحول سلامت هم اقدامات قابل توجهی را شاهد هستیم که ارائه این خدمات در حال توسعه است.

اصغرمکارم گفت: اینکه امروز جزء دانشگاه های نسبتا موفق هستیم، ثمره تلاش همه همکاران دانشگاه به ویژه حوزه بهداشت بود که دلسوزانه خدمت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه با خود عهد کرده ام که سلامت را فدای سیاست نکنم و هرگز هم این کار را نکرده ام گفت: برخی دنبال حاشیه هستند اما هدف ما استفاده از نابترین افراد متخصص، متدین و با اخلاص است تا ارائه خدمات به مردم منطقه را با تلاش و پشتکار نیروی بومی و ماندگار ارتقا دهیم.

نادر پورجمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین گفت: این مسئولیت را با دید ارجحیت منافع جمع بر منافع شخصی پذیرفتم که اگر در خدمت به مردم با این اعتقاد گام برداریم وضعیت کشور روز به روز بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهره مندی همه مردم از بالاترین سطح خدمات بهداشتی در کشور نیازمند تلاش جمعی، خرد و دانش است، تصریح کرد: اصول کاری خود را بر چکیده تمام ایدئولوژی‌ها یعنی انسانیت، عدالت، اخلاق و شرافت قرار داده ام و همه توان خود را برای خدمت به مردم منطقه به کار می بندم و این مهم جز با تلاش همکاران معاونت بهداشت محقق نخواهد شد.

شایان ذکر است:مسعود مطهری پس از ۳۰ سال خدمت در حوزه های مختلف بهداشت و درمان جنوب کرمان مهر ۹۷ بازنشست شد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک