Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رضوانشهر گفت:‌ گاز و برق روستاها و مناطق مختلف این شهرستان که در برخی از مناطق به‌ویژه در روستاها با قطعی‌های موقتی مواجه شده بودند، برطرف شد. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ استانها گیلان نظرات

عسگر حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ بارش بسیار شدید باران و جاری شدن سیلاب در غرب گیلان و شهرستان رضوانشهر باعث ریزش کوه در 12 نقطه از محور مواصلاتی پونل به خلخال شد که این مشکل با حضور عوامل خدماتی تا حدود بسیار زیادی حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رضوانشهر عنوان کرد:‌ میزان بارش باران در مناطق غربی گیلان و شهرستان رضوانشهر بسیار قابل توجه بود به‌طوری که طبق اعلام سازمان هواشناسی استان از ساعت 00:30 بامداد روز پنج‌شنبه تا ظهر همان روز شاهد بارش بیش از 170 میلی‌متر باران در این منطقه بودیم.

حسنی‌پور ابراز داشت:‌ به‌علت بارش باران و جاری شدن سیلاب در ‌شهرستان رضوانشهر به چندین پل کوچک موجود در برخی از روستاها خسارات و آسیب‌هایی وارد شد که با حضور کارشناسان مربوطه در حال بررسی وضعیت این ابنیه‌ و برآورد دقیق خسارات وارده هستیم.

وی تصریح کرد:‌ در حوادث دو روز اخیر خسارتی به تأسیسات آب،‌ برق‌ و گاز شهرستان رضوانشهر وارد نشده است اما به‌دلیل شدت بسیار زیاد بارش‌ها با شکستگی و انسداد لوله‌های خطوط انتقال آب شرب روستایی مواجه بودیم که با اقدام بسیار سریع مسئولان اداره آبفار این مشکل برطرف شد.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت:‌ گاز و برق روستاها و مناطق مختلف این شهرستان که در برخی از مناطق به‌ویژه در روستاها با قطعی‌های موقتی مواجه شده بودند با حضور سریع نیروهای شرکت گاز و توزیع نیروی برق کاملاً برقرار بوده و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

حسنی‌پور با بیان اینکه سیل اخیر تلفات جانی نداشته است، اعلام کرد:‌ تأسیسات زنبورداری برخی از اهالی روستاهای رضوانشهر که در حاشیه رودخانه‌ها بر پا شده بود به همراه تعدادی از دام‌ها که در محاصره سیلاب قرار گرفته و تلف شدند از جمله خسارات وارده شده است.‌

وی در مورد خسارات سیل به منازل مسکونی مردم ابراز داشت:‌ با توجه به بارش بسیار شدید باران و حجم بالای آب،‌ شاهد نفوذ آب به داخل منازل مسکونی برخی از روستاییان بودیم علاوه بر این به دیوار ساختمان‌ها یا انبار نگهداری برنج اهالی هم آسیب‌هایی وارد شده است.

فرماندار رضوانشهر از مراجعه برخی روستاییان رضوانشهری به فرمانداری خبر داد و گفت:‌ اهالی برخی از مناطق روستایی که در جریان سیل به منازل و تأسیسات آنان آسیب وارد شده بود را به ادارات بیمه معرفی کردیم تا پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان،‌ خسارت خود را دریافت کنند.

حسنی‌پور وضعیت فعلی شهرستان رضوانشهر را تشریح کرد و اظهار داشت:‌ در حال حاضر وضعیت کلی منطقه به ویژه در روستاها عادی و تحت کنترل بوده و تمام مسئولان و عوامل خدماتی و عمرانی برای برطرف کردن مشکلات و کمک به مردم در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.

انتهای پیام/‌ ز

R7877/P41362/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل و تگرگ در خنج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در پی بارش شدید باران و تگرک و جاری شدن سیلاب در  خنج، ستاد بحران این شهرستان در فرمانداری تشکیل جلسه داد.
بهادر اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج گفت: جاری شدن سیل در روستای تخته موجب تلف شدن ۲۵ راس دام شد.
در روستای سیف آباد هم سیلاب یک دستگاه سواری تندر ۹۰ را برد که سرنشینان به کمک مردم نجات یافتند.
همچنین ۲ هزار تن گندم در شرکت تعاونی روستایی خنج بر اثر بارش آب برد.
بارش باران و تگرگ همچنین به جاده‌های فرعی و اصلی، مزارع گندم و جو، باغ‌های مرکبات خسارت وارد کرده است.
 ۳ گروه برای بررسی میزان خسارت‌ها به مناطق مختلف بخش‌های مرکزی، محمله و خنج اعزام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • خسارت سیل و تگرگ در خنج
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ