Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:31:58 GMT

سریال‌های جدید در جدول پخش آی‌فیلم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۳۱۳۹

سریال‌های جدید در جدول پخش آی‌فیلم قرار گرفت

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پخش مجموعه «دبیرستان خضرا» به کارگردانی اکبر خواجویی از امروز ساعت ۱۷:۰۰ آغاز می‌شود.

این مجموعه در سال ۷۴ از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و بازیگرانی همچون آزیتا حاجیان، نیکو خردمند، آزیتا لاچینی، آناهیتا همتی، مریلا زارعی، ابراهیم آبادی، رحمان مقدم، مهوش وقاری، سعید امیرسلیمانی، پری امیرحمزه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان آن آمده است: خانم معتمدی دبیر پرورشی آموزش و پرورش در حکم جدیدش مامور می‌شود به دبیرستان خضراء برود تا ادامه خدمتش را آنجا بگذراند اما این دبیرستان با دبیرستان‌های دیگری که خانم معتمدی در آنها خدمت می‌کرد فرق دارد...

بازپخش «دبیرستان خضرا» از کانال فارسی در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد خواهد بود.

همچنین مجموعه «سقوط آزاد» برای اولین بار با دوبله انگلیسی از کانال انگلیسی این شبکه روی آنتن رفته است.

این مجموعه پلیسی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز، محصول شبکه یک سیما بوده و بازیگرانی همچون حامد بهداد، پوریا پورسرخ، الهام حمیدی، روناک یونسی، فخرالدین صدیق‌شریف، انوشیروان ارجمند و... در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان این سریال درباره یک گروه خرابکار حرفه‌ای است که به واسطه آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری قصد دارند دست به اقداماتی علیه امنیت مردم بزنند. با انجام اولین عملیات، پلیس وارد ماجرا می‌شود در این میان سرگرد صابری از افسران زبده پلیس مأمور می‌شود مجرمان پرونده را شناسایی و دستگیر کند. رفته رفته همه نشانه‌های موجود به زنی به نام «مانا» می‌رسد که طراح اصلی گروه خرابکار محسوب می‌شود اما...

«سقوط آزاد» ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت GMT و ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

کد خبر 4415756 فاطمه حامدی خواه

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه آی فیلم مدرسه تئاتر ایران سینمای مستند فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی سریال ایرانی اسکار انیمیشن هالیوود ایالات متحده آمریکا موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌های متنوع از شبکه افق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مستند «سرزمین ستاره‌ها» یک مجموعه مستند سفرنامه قرآنی است. راویان این مجموعه ضمن سفر به شهرهای مختلف ایران از مناطق تاریخی طبیعی، فرهنگی و گردشگری آن منطقه بازدید می‌کنند و در طی ایرانگردی خودشان با گویش‌های مختلف آشنا می‌شوند و جلسات قرآنی خانگی متفاوتی را به تصویر می‌کشند.

این مستند کاری از گروه مستند شبکه افق ساعت ۲۱:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۱۳ تکرار می‌شود.

مستند «هفت سال اینجا»، موضوعی بکر را دستمایه روایت خود قرار داده است، داستان زندگی فردی عراقی به نام «سید رسول موسوی» که حوادث زندگی پای او و خانواده‌اش را به ایران باز کرده و دست روزگار، سرنوشت متفاوتی را برایش رقم می‌زند. علاقه مندان می‌توانند این مستند را امروز ساعت ۲۲  تماشا کنند.

مستند «قرار شیرین» با موضوع زیارت عتبات عالیات گروه سرود «عزیزم حسین» با محوریت زیارت یکی از دختر بچه‌های این گروه یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

مجموعه مستند «نور» به کارگردانی مهدی فارسی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ساخته شده است و هر روز ساعت ۵:۳۰ صبح پخش خواهد شد.

«نور» با محوریت ارائه مفاهیم اجتماعی و کاربردی قرآن کریم به‌صورت مصداقی ساخته شده و بخشی از زندگی افرادی که به این مفاهیم عینیت بخشیده‌اند را به نمایش می‌گذارد.

مستند «ایرانگرد» از سه٬شنبه ۲۹ اسفند ساعت ۸:۳۰ پخش می‌شود. این مستند نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر شهر‌های مختلف کشور و زندگی در میان عشایر و مردمان ییلاقی و غارنشین شهر‌ها و روستا‌های ایران برای مخاطبان دارد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه؛ ۲۹ اسفند
  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • تکلیف «جومونگ» جدید روشن شد
  • ساعت پخش و تکرار سریال جومونگ ۳ در شبکه تماشا + تیزر
  • ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
  • تکلیف «جومونگ» جدید روشن شد
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • جومونگ ۳ در نوروز به شبکه تماشا می‌آید + زمان پخش و خلاصه سریال «جا میونگ گو»
  • مستند‌های متنوع از شبکه افق
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند