Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@09:53:06 GMT

ارزان شدن سیب زمینی در چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۳۱۶۶

ارزان شدن سیب زمینی در چند روز آینده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از ارزان شدن سیب زمینی تا چند روز آینده خبر داد.

 

---

«حمید رضامتین » با اشاره به بازگشت گوجه فرنگی به قیمت سابق پس از ممنوعیت صادرات، گفت: با توجه به اینکه هم اکنون سیب زمینی بازار از محصولات استان همدان تامین می‌شود و تقاضا برای این محصول در بازار زیاد است، قیمت سیب زمینی گران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با ورود سیب زمینی استان‌های دیگر به بازار، قیمت این محصول کاهش خواهد یافت، افزود: اگر تا ۵ روز آینده سیب زمینی به قیمت سابق برنگردد، ممنوعیت صادرات این محصول هم اعمال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان کاهش ارزش ریال و افزایش قیمت دلار را از علل اصلی روی آوردن مرزنشینان برای خرید گوجه فرنگی و سیب زمینی استان بیان کرد: امیدواریم با متعادل شدن قیمت‌ها کارخانه‌های صنایع تبدیلی استان فعالیت خود را با بیشترین ظرفیت آغاز کنند./ خبرگزاری صداو سیما 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط