Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از بررسی‌های بعمل آمده در خصوص ریشه‌های حادثه تروریستی اهواز و اقدامات صورت گرفته را به اعضای مجمع ارائه کرد. آفتاب‌‌نیوز : در ابتدای جلسه امروز؛ آیت الله موحدی کرمانی ضمن اعلام محکومیت حادثه تروریستی اهواز شهادت جمعی از هم وطنان در این حادثه را تسلیت گفت و این اقدام را ناشی از عصبانیت و نا امیدی دشمن از ملت قهرمان ایران اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه شهادت آرمان بزرگ پیروان اباعبدالله الحسین (ع) افزود: هرچند این گونه حرکات خُبث آلود و مزدورانه ی دشمن ، وحدت ملت را تحکیم می‌کند اما دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی می‌بایست با جدیت نسبت به شناسایی و برخورد پشیمان کننده با دنباله‌ها و حامیان تروریست‌ها اقدام کنند.
وی همچنین ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان را زمینه‌ای مناسب برای تذکر و مخاطبه جدی همه مسوولان نسبت به پیام‌های قیام بزرگ امام حسین(ع) دانست و افزود: از پیام‌های مهم قیام عاشورا که در بیانات حضرت اباعبدالله نیز مورد تأکید قرار گرفته است ، جاری شدن احکام الهی در جامعه و نیز حساسیت ویژه نسبت به بیت‌المال مسلمین و برخورد قاطع با مجرمین و دست اندازان به این منابع عمومی است که می‌بایست در نظام اسلامی، مورد توجه خاص متولیان و مسوولان قرار گیرد.
در ادامه ی مباحث مربوط به لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظر مجلس شورای اسلامی تایید شد.
همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از بررسی‌های بعمل آمده در خصوص ریشه‌های حادثه تروریستی اهواز و اقدامات صورت گرفته را به اعضای مجمع ارائه کرد.ایسنا  کد خبر: ۵۴۸۲۱۲ تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه تروریستی اهواز گزارش به مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی گفت: سردار شهید سید محمد حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود و نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد.

وی افزود: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگر‌های مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیرو‌ها و هر پست‌ها و مسئولیت‌هایی که داشت از آن‌ها سرافراز بیرون آمد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت، تأکید کرد: سردار حجازی دارای ایده بود و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت‌ها نیز توجه و ساختار‌ها را عمق‌بخشی می‌کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار توانمند بود و در رشد و تربیت مدیران و فرماندهان نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می‌کرد، ادامه داد: سردار حجازی در مسئولیت‌های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص بود، عنوان کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدیون مجاهدت‌های شهدا هستیم، افزود: سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان